کد خبر : 108659       تاریخ : 1398/02/24 11:32:02
مسیگر: خوشحالم که بوشهر امسال ۲ تیم لیگ برتر در فوتبال ساحلی دارد

مسیگر: خوشحالم که بوشهر امسال ۲ تیم لیگ برتر در فوتبال ساحلی دارد

پیغام: بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در مدت زمان حضورم در تیم الکویت تحت شرایط خاصی در لیگ فوتبال ساحلی کویت دوم شدیم.

به گزارش «پیغام»؛ مسلم مسیگر در گفت و گو با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر افزود: برای نمونه تیم الکویت یک هفته با سیستم ۲ باز (باز به شکل پراکندگی بازیکنان در زمین مسابقه) تمرین می کرد ولی روز بازی چیدمان ترکیب تیم و تعویض ها توسط مدیر تیم صورت می گرفت که این رویکرد بازیکنان را عصبی کرده بود.

وی ادامه داد: شرایط بازی لیگ کویت این گونه بود که هر تیم می توانست تنها ۲ بازیکن غیربومی را به خدمت بگیرد.

مسیگر بیان کرد: در لیگ امسال تیم العربی تیم شایسته ای بود که بیشتر از ما کار کرده بودند و در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

وی ادامه داد: در زمان حضورم در الکویت در برابر العربی سه دیدار برگزار کرد بازی نخست پیروز شدیم ولی در ۲ بازی دیگر متحمل شکست شدیم که این شکست ها منجر به نایب قهرمانی الکویت شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یادآور شد: لیگ کویت لیگی چهار تیمی است که تیم ها با هر کدام از حریفان سه دیدار برگزار می کنند.

مسیگر ادامه داد: در کویت جوی بر علیه تیم الکویت بود که این تیم بازیکن ملی پوش ایرانی را جذب کرده است و این باعث شد حریفان با انگیزه و تمام توان برابر ما صف آرایی کنند.

وی تاکید کرد: لیگ کویت از لحاظ بار فنی چیزی نداشت ولی با توجه به شرایط ساحلی و زمین مناسب فرصتی برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران بود.

مسیگر اظهار داشت: فقط و فقط بخاطر شرایط مالی آنجا را برای بازی انتخاب کردم که این مدت یک دوره خوب بدن سازی نیز سپری کردم.

وی در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی نیز گفت: مسابقات مقدماتی المیپک ساحلی در چین فرصتی برای جبران ناکامی ایران در مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا است.

مسیگر افزود: ایران در مسابقات قهرمانی آسیا زودهنگام حذف شد که با توجه به پیشینیه درخشان تیم ملی فوتبال ساحلی این نتیجه هیچگاه خوشایند فوتبال ساحلی کشور نبوده و باید آن را جبران کنیم.

وی بیان کرد: مسابقات مقدماتی نخستین المپیک ساحلی جهان که ۱۸ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی چین برگزار می شود فرصتی برای جبران این ناکامی است.

مسیگر اظهار داشت: ایران در صورت قرارگیری در سه تیم برتر قاره به نخستین المپیک جهانی رشته های ساحلی کشور آمریکا راه پیدا می کند.

وی ادامه داد: نخستین دوره المپیک جهانی ساحلی در آمریکا به ترتیب ۱۷ تا ۲۲ مهرماه برگزار می شود.

مسیگر در ارتباط با وضعیت فوتبال ساحلی استان بوشهر نیز اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که بوشهر امسال ۲ تیم لیگ برتر در فوتبال ساحلی دارد و تمامی بازیکنان آنها نیز بومی استان هستند.

وی یادآور شد: یکی از این دو تیم دریانوردان بوشهر است که از آنها خاطرات خوب زیادی به یاد دارم تا جایی که هر وقت از زمین فوتبال ساحلی پارک مرجان گذر می کنم این خاطرات برای من زنده می شود.

مسیگر افزود: فوتبال ساحلی خود را زیر نظر عباس طبیب نژاد سرمربی کنونی تیم دریانوردان آغاز کردم و همواره قدردان تلاش های وی هستم.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در ارتباط با وضعیت این تیم افزود: این تیم امسال نسبت به سال های گذشته جوان و بومی شده و انتظار می رود رفته رفته به شرایط مطلوب خود در لیگ برتر دست یابد.

گفتگو:عبدالصمد شهریاری


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108659

نظـــرات شمـــا