کد خبر : 109107       تاریخ : 1398/03/20 12:54:16
آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول و هفتم ابتدایی در استان
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش:

آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول و هفتم ابتدایی در استان

پیغام: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پایه هفتم از امروز ۲۰خرداد آغاز شد.

به گزارش «پیغام»؛ عبدالله روشن در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ثبت نام پایه دهم نیز روز ۱۷ تیر آغاز و تا پایان مرداد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پایگاه سنجش نوآموزان از اول تیر شروع به فعالیت می‌کند و کودکان ورودی پایه اول ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود هستند ثبت نام این گروه تا قبل از ارائه تائیدیه از پایگاه سنجش موقت خواهد بود.

روشن اظهار داشت: اجرای محدوده بندی جغرافیایی برای ثبت نام دانش آموزان از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و فرزندان فرهنگیان، هنرجویان، هنرستان‌ها و مدرسه‌های خاص از این دستورالعمل معاف هستند و می‌توانند در خارج از محدوده جغرافیایی ثبت نام کنند.

روشن ادامه داد: در ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص از جمله شاهد، نمونه، تیزهوشان و مدارس هیات امنایی، ۷۰ درصد تخفیف شهریه ثبت نام برای فرزندان فرهنگی استان لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۳۰ آئین نامه مدارس گفت: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان دریافت هرگونه وجه بجز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی مجاز نیست.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=109107

نظـــرات شمـــا