کد خبر : 109155       تاریخ : 1398/03/22 09:27:12
 بهره برداری از 40 طرح صنعتی تا پایان سال جاری 98

بهره برداری از 40 طرح صنعتی تا پایان سال جاری 98

پیغام: رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۴۰ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال امسال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی؛رسول گورکی در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های تولیدی صنعتی با بیان اینکه امسال در تسریع و تکمیل طرح‌ها برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: تکمیل طرح‌های بالای 60 درصد تولیدی و صنعتی استان بوشهر امسال در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های تولیدی بالای 60 درصد در استان بوشهر شناسایی شده است افزود: در این راستا اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها از طریق پرداخت تسهیلات اعتباری تامین و برای تکمیل آنها تسریع می‌شود.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تکمیل پروژه‌ها خبر داد و گفت: 40 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از 26 هزار میلیارد ریال امسال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

گورکی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و 100 نفر فراهم می‌شود خاطرنشان‌کرد: در صورت تامین اعتبار مالی تعداد  40 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در زمینه صنایع غذایی، صنایع شیمیایی،کانی غیرفلزی و غیره تا پایان امسال در استان بوشهربه بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درحوزه صنعت عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال تعداد 595 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 232 هزار و 403 میلیارد ریال، اشتغال 20 هزار نفر در زمینه صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع پتروشیمی و دیگر حوزه‌ها در استان بوشهر در سطوح مختلف پیشرفت فیزیکی موجود است.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر با وجود چندین شهرک صنعتی، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی دارای امکانات و زیرساخت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های بزرگ، متوسط و کوچک صنعتی است.

گورکی بیان کرد: با توجه به مشوق‌های موجود از جمله تسهیلات بانکی مناسب و سایر برنامه‌های حمایتی ویژه سرمایه‌گذاری تولیدی در سطح کشور و استان، بستری مناسب برای ایجاد و یا توسعه سرمایه‌گذاری فراهم  است.

وی از تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان خبر داد و افزود: امسال توجه ویژه‌ای به رونق تولید شده که تامین سرمایه در گردش در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=109155

نظـــرات شمـــا