کد خبر : 109225       تاریخ : 1398/03/28 08:18:16
تاکنون ۵۵ تیم در جشنواره فوتسال سالنی استان ثبت نام کرده اند
دبیر جشنواره فستیوال سالنی استان بوشهر ؛

تاکنون ۵۵ تیم در جشنواره فوتسال سالنی استان ثبت نام کرده اند

پیغام: دبیر جشنواره فوتسال سالنی استان بوشهر گفت: تاکنون 55 تیم برای حضور در جشنواره فوتسال سالنی استان بوشهر ثبت نام کرده اند.

به گزارش«پیغام» عباس رایانی  درگفتگو با «پیغام» در خصوص برگزاری بزرگترین فستیوال سالنی استان گفت؛ با پیشنهاد مجموعه باشگاه توس اسپرت و اخذ مجوز از ریاست هیئت فوتبال استان و با مشارکت اداره کل تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و هیئت ورزش های همگانی استان این رویداد در مورخ ۲۰ و ۲۱ تیرماه برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره تلاش می کنیم علاوه بر اجرای برنامه های فستیوال  مربیان اخلاق مدار و بازیکن ساز تیم های شرکت کننده را معرفی نماییم.

عباس رایانی در خصوص مکان برگزاری مسابقات و خوابگاه ورزشکاران در این جشنواره  گفت: با مساعدت و مشارکت دکتر هوشیار رئیس اداره کل تربیت بدنی آموزش و پرورش استان چند سالن مهیا و آماده برگزاری شایسته از تیم های شرکت کننده از اقصی  نقاط استان می باشد.

رایانی با بیان این که با توجه به استقبال بی نظیر باشگاه ها و مدارس شهرستانهای استان جهت حضور در این رویداد و تلاش های اداره کل تربیت بدنی آموزش و پرورش  استان خوابگاه های شهید زالی و شهدای دانش آموز برای اسکان ورزشکاران عزیزمان مهیا می باشد.

دبیر جشنواره فوتسال سالنی استان بوشهر خاطر نشان کرد: ما می خواهیم این جشنواره را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم و اگر همکاری و تعامل این عزیزان نبود این اتفاق امکانپذیر نمی بود.

زمان ثبت نام در جشنواره فستیوال سالنی تا 30 خرداد تمدید شد

وی درباره تعداد تیم های شرکت کننده و  نظر خود در مورد بخش مسابقه جشنواره فستیوال سالنی استان گفت: تاکنون 55 تیم ثبت نام قطعی داشته اند و اما بواسطه شروع ترم تابستانه،  باشگاه های که در حال ثبت نام نیروهای جدید تابستانه خود می باشند برای ارائه لیست خود، از ما درخواست مهلت داشته اند که ما به این عزیزان تا ۳۰ خرداد زمان داده ایم تا بتوانند در این رویداد حضور شایسته ایی داشته باشند.

به گفته دبیر جشنواره فوتسال سالنی استان بوشهر از نظر من اهمیت دادن به برد و باخت برای رده های سنی زیر ۱۳ و ۱۴ سال در فستیوال ها اتفاقی مناسبی نیست.

وی با بیان این که تاکید ما این است که جشنواره را در کنار رقابت سالم و برابر، در یک فضای شاد و لذت بخش برگزار می کنیم و تلاش می کنیم برای تمام مربیان و بازیکنان شرکت کننده مدال، حکم قهرمانی، تندیس یادبود در نظر بگیریم و در پایان جشنواره به آنان اهدا گردد.

رایانی  دبیر جشنواره ، با اشاره به سختی های فراوان فستیوال بزرگ سالنی استان تصریح کرد: فشارها بسیار زیاد است ما، یعنی من و همکارانم طی این ماه ها تلاش کرده ایم که میزبان شایسته ایی برای تمامی شرکت کنندگان باشیم.

من ۳۳ سال تجربه کار در مدارس و رده سنی زیر ۱۳ و ۱۴ سال را دارم و بارها مربی تیم منتخب دانش آموزی در لیگ برتر کشور بوده ام و مسئولیت انجمن فوتسال اداره کل و شهرستان بوشهر و نیز هم اکنون عهده دارم.

بعد از پیشنهاد این مسئولیت که از طرف سید عادل میری موسس و مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه توس اسپرت مطرح شد. تمام تلاشم را برای برگزاری شایسته این رویداد انجام خواهم داد.

دبیر جشنواره فستیوال بزرگ سالنی استان در همین راستا افزود:وضعیت فوتبال پایه با حضور دکتر نجفی رئیس هیئت فوتبال استان دگرگون شده است و با دستور ایشان این  جشنواره همانند استانداردهای فدراسیون برگزار خواهد شود و کنار گذاشتن بخش مسابقه و جنگیدن تیم ها برای قهرمانی عاقلانه ترین کار ممکن در این فستیوال است، و ما بر اساس متد برگزاری جشنواره های کشوری آن را اجرا  و به طبع از آن پیروی می کنیم.

وی افزود: با وضعیت فعلی فوتسال استان، و در صورت استقبال و همراهی سایر باشگاه ها با طرح باشگاه توس اسپرت، می توانیم در گام بعدی  با ثبت برگزاری این جشنواره در سال چهار بار و هر فصل یکبار در بولتن فدراسیون بگنجانیم.

رایانی بیان داشت: آن وقت در آینده می توانیم با قدرت بیشتری به پشتوانه سازی تیم های نونهالان و نوجوانان فعالیت علمی و با برنامه ریزی مناسب پیش برویم.

وی با بیان این که مسئولان باشگاه توس اسپرت تلاش دارند فستیوال بزرگ سالنی استان، ویترین جشنواره ایران باشد، گفت: البته این را بگویم مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و اولیای بازیکنان باشگاه توس اسپرت کاملا متعهد و منسجم برنامه های خوبی دارند و آنچه در فکر داشتیم برنامه ریزی کرده ایم  و به لطف خدا انجام می شود.

رایانی اذعان داشت: ما نمی توانیم تجربیات جهانی از برگزاری این دست جشنواره ها را کنار بگذاریم و به آن احترام نگذاریم. 

هیچ فستیوالی در دنیا به سمت فستیوال رقابتی نرفته است

دبیر فستیوال بزرگ سالنی استان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه هایی که ما داشتیم و در نظر ما قرار گرفت، تنوع بخشی و نوآوری در برگزاری جشنواره است. با همکاری و نگاه باز دکتر نجفی تلاش داریم جشنواره دارای آیین نامه باشد متنی که بتوان به آن استناد کرد.

وی اظهار داشت: بازدید و حضور اولیای بچه ها و علاقمندان به این جشنواره بدون پرداخت هزینه ایی رایگان می باشد که در نوع خود قابل توجه است.

رایانی با اشاره به این که از بدو تاسیس باشگاه توس اسپرت در سال ۹۵ این باشگاه با قهرمانی در مسابقات نوجوانان شهر بوشهر، نائب قهرمانی نونهالان شهر بوشهر، میزبانی مسابقات لیگ برتر استان و حضور در مراحل پایانی جام، و سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به میزبانی اراک شرکت داشته است.

دبیر جشنواره با بیان این که اما حالا با هدف توانمند سازی جامعه فوتسال پایه استان و ظرفیت های بالقوه ایی که این باشگاه دارد با پیشنهاد برگزاری این فستیوال بزرگ استانی به یکی از  باشگاه های نمونه استان تبدیل شده است،افزود: امید است جشنواره بزرگ سالنی استان با شکوه هر چه تمام تر، در راستای توانمند سازی جوامع فوتبال پایه استان  به نمایش گذاشته شود. 

رایانی یادآور شد: این جشنواره در دو روز و کوتاه ترین زمان اجرا و خوشبختانه با استقبال گسترده علاقمندان مواجه شده است‌ و بابت همین موضوع ما قدردان مدیران و مربیان و ورزشکاران محترم باشگاه های سراسر استان هستیم.

وی درپایان با تشکر از فعالیت تمامی اهالی رسانه به این جشنواره بزرگ سالنی گفت: رسانه ها توجه جامعه را به جزئیاتی باز می کنند، که شاید در برداشت های آن به آنها توجهی نمی شود و من خوشحالم که جشنواره بزرگ سالنی استان مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=109225

نظـــرات شمـــا