کد خبر : 109565       تاریخ : 1398/04/19 09:37:15
برخی از بیرون تیم به قصد تخریب شاهین شهرداری در حال کارشکنی هستند!
سرمربی شاهین شهرداری:

برخی از بیرون تیم به قصد تخریب شاهین شهرداری در حال کارشکنی هستند!

ویسی: از بیرون تیم و آدمهایی با تفکر سیاسی قصد ضربه زدن به تیم را دارند.بخاطر مقاصد سیاسی خودشان دوست دارند ما را اذیت کنند اما من یک ورزشی هستم و اصلا آدم سیاسی نیستم و به موقع به مردم خواهم گفت که بعضی ها دوست دارند با استفاده از نام شاهین چه کارهایی را انجام دهند.

پیغام: عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه پیرامون آخرین وضعیت تیمش صحبتهای جالبی مطرح کرد.

به گزارش «پیغام»؛ ویسی ابتدا گفت:یازدهمین سال مربی گری خود را در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه می کنم. از صبای قم سرمربی گری را شروع کردم و اکنون در خدمت باشگاه شاهین شهرداری و مردم خوب بوشهر هستم.

وی در مورد مقایسه دوران حضورش در استقلال خوزستان و شرایط فعلی شاهین اینگونه توضیح داد:من در استقلال خوزستان پشتم پر بود ،یعنی هیات مدیره، مدیر عامل و مردم درک کرده بودند که تیم باید در لیگ برتر بماند و این مهم با حضور عده ای بازیکن گمنام شکل گرفت اما اکنون در شرایط فعلی این احساس را در شاهین شهرداری ندارم اما امیدوار هستم این روزها سپری شود چرا که مجموعه خوبی داریم.

سرمربی شاهینی ها در مورد اینکه چرا اکنون آن حس و حال ابتدای فصلی که با استقلال خوزستان قهرمان شد را ندارد تصریح کرد:باید صادقانه با مردم حرف زد و اگر نیاز باشد همه را بازگو می کنم واحساس می کنم برخی در حال کارشکنی هستند، از بیرون تیم و آدمهایی با تفکر سیاسی قصد ضربه زدن به تیم را دارند.بخاطر مقاصد سیاسی خودشان دوست دارند ما را اذیت کنند اما من یک ورزشی هستم و اصلا آدم سیاسی نیستم و به موقع به مردم خواهم گفت که بعضی ها دوست دارند با استفاده از نام شاهین چه کارهایی را انجام دهند.

عبدالله ویسی این تیم شکل گرفته را بومی ترین تیم تاریخ استان بوشهر در لیگ برتر دانست و دلایلش را مهم ارزیابی کرد و گفت:فلسفه کاری من این است که باید بازیکنان زیر ۲۳ سال از همان منطقه باشند.این رویه را در قم هم اجرا کردم در حالی که خیلی ها می گفتند آنجا فوتبالیست نیست اما من پیدا کرد.در تهران با پیکان و در خوزستان نیز ادامه دادم.حتی در اصفهان هم به جوانان بومی آنجا بها دادم که آنجا به من خندیدند اما حالا یکی یکی به فکر بازگرداندن آنها هستند.الان نوبت بوشهر است و وظیفه من کشف استعدادهای بوشهر است تا مردم ببینند اما نه به هر قیمتی…

سرمربی شاهین شهرداری افزود:سه بازیکن خارجی داریم که پیش از آغاز لیگ به ما اضافه می شوند ،به دلیل اینکه اکنون در شرایط بازی و رقابتهای لیگ گرجستان هستند نیازی به بدنسازی ندارند و به موقع کنار ما خواهند بود. تیم اکنون ۷۰ درصد شکل گرفته اما بدن ندارد و هنوز کار تاکتیکی را آغاز نکرده است.در نهایت یکی دو مهره لیگ برتری به جمع ما اضافه خواهند شد.البته حضور در تورنمت شیراز در جهت آماده سازی تیم به من خیلی کمک خواهد کرد.

ویسی در خاتمه به نکته جالبی اشاره کرد :امیدوارم در قرعه کشی لیگ برتر خوش شانس باشیم.طبیعی است برخی بازیکنان ما هنوز ورزشگاه آزادی را ندیده اند،اگر قرعه خوبی داشته باشیم کم کم در لیگ جا خواهیم افتاد هرچند بازی با تیمهایی مانند ذوب آهن یا همین چهارجانبه شیراز خیلی به تیم ما کمک خواهد کرد.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=109565

نظـــرات شمـــا