کد خبر : 109642       تاریخ : 1398/04/24 09:20:35
کشف ۱۱۰میلیارد قاچاق کالا در تنگستان

کشف ۱۱۰میلیارد قاچاق کالا در تنگستان

پیغام: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال در بخش ساحلی شهرستان تنگستان کشف شد.

به گزارش «پیغام»،سردار خلیل واعظی بیان کرد:در پی اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعالیت قاچاقچیان حرفه‌ای موقعیت مکانی یک محموله قاچاق در محدوده شهرستان تنگستان شناسایی شد.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله قاچاق رادر موقعیتی مناسب در بخش ساحلی تنگستان تخلیه کنند که پس از اطلاع از حضور و عملیات پلیس به سمت آب‌های بین المللی متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در پی درخواست پلیس و با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران شناور حامل قاچاق در آب‌های سرزمینی توقیف و به ساحل هدایت شد.

سردار واعظی عنوان کرد: در بازرسی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان از این شناور حدود ۴۰۰ ماینر و متعلقات مربوطه (قابل استفاده در استخراج ارز دیجیتال)، ۱۸۵ دستگاه تلفن همراه و تبلت، ۲۴۰دستگاه ساعت، هزار و ۳۵۹بسته تنباکو، هزار و  ۵۵۵بسته انواع سیگار و مقادیری اقلام ممنوعه کشف شد.

وی بیان کرد: نیروهای دریابانی شهرستان تنگستان هنگام تخلیه کالا با پلیس همکاری داشتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را حدود ۱۱۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه تاکنون یک  متهم دستگیر و یک فروند شناو توقیف شده است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=109642

نظـــرات شمـــا