کد خبر : 110078       تاریخ : 1398/05/22 11:12:59
پروژه احداث اورژانس هسته‌ای 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

پروژه احداث اورژانس هسته‌ای 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پیغام: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: با اقدامات انجام‌شده پروژه اورژانس هسته‌ای و عمومی بوشهر در مراحل پایانی خود قرارگرفته است که ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش«پیغام»به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ایرج بیژنی در حاشیه بازدید اصحاب رسانه استان از طرح تکمیل اورژانس عمومی و هسته‌ای بوشهر گفت: پروژه اورژانس هسته‌ای و عمومی بوشهر با حدود ۸ هزار مترمربع زیربنا، تعداد ۱۱۰ تخت بستری به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مرکز استان اضافه خواهد کرد.

وی عنوان داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام‌شده، پیشرفت فیزیکی این مجموعه به ۸۵ درصد رسیده است و امیدواریم با فراهم شدن کامل تأسیسات شرایط نهایی کردن پروژه و اقدامات روکار آن نیز مهیا شده و در آینده‌ای نزدیک آن را به بهره‌برداری برسانیم.

بیژنی با تشریح رسالت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در کشور افزود: مأموریت‌های ما در حوزه سلامت شامل پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها، گسترش بهداشت، ارتقاء کیفیت درمان، آموزش نیروی انسانی و پژوهش است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های درحال‌توسعه و احداث حوزه سلامت با توجه به چشم‌انداز درمان استان بوشهر در سال 1404 تصریح کرد: بخش درمان شامل خدمات بیمارستانی و خدمات سرپایی است که در کلینیک‌های موجود در سطح استان به مردم ارائه می‌شود و با توجه به هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در استان بوشهر برای رسیدن به شرایط مطلوب مسیرها مشخص و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان‌های دانشگاهی استان بوشهر با ۱۴۶۰ تخت بستری در سطح استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند که در تلاش هستیم تا سال ۱۴۰۴ مجموع تخت‌های بیمارستانی به ۲۶۰۰ تخت اعم از بیمارستان‌های دانشگاهی و عمومی افزایش یابد.
بیژنی خاطرنشان کرد: تأمین ساختمان و زیرساخت‌های موردنیاز برای بخش آموزش به‌ویژه دانشکده‌ها با پروژه در حال احداث دانشکده پزشکی و دندانپزشکی سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز از دیگر برنامه‌های معاونت توسعه دانشگاه است که تلاش داریم این پروژه قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام برسد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110078

نظـــرات شمـــا