کد خبر : 110111       تاریخ : 1398/05/23 09:55:18
قهرمانی تیم خانه مطبوعات در مسابقات یک روز ورزشی با خبرنگاران

قهرمانی تیم خانه مطبوعات در مسابقات یک روز ورزشی با خبرنگاران

پیغام: به مناسبت روز خبرنگار و در جهت قدردانی از خدمات این بزرگواران با مشارکت خانه مطبوعات استان و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان ، برنامه ای مفرح و بانشاط را در سالن فجر برگزار شد.

به گزارش «پیغام»به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ حسین باستین رییس هیات ورزش های همگانی استان بوشهر ضمن تبریک روز خبرنگار،برنامه ای مفرح و جذاب برای خبرنگاران خبر داد و گفت: شغل خبرنگاری از مشاغل سخت و البته پرهیجان و شیرین است که مکان و جغرافیا نمی شناسد و حرفه ایست که جامعه را پویا نگه میدارد و با نقدهای سازنده از مشکلات و کاستی ها می کاهد. خوشبختانه خبرنگاران استان پرکار و توانمند و البته در راه حق و راستی می نویسند.

باستین افزود: هیات ورزش های همگانی استان با توجه به اهداف خود، ورزش را در ادارات و نهادها، تشکل ها و خانواده ها ترویج و گسترش می دهد و تاکید بر این مهم دارد.

وی افزود: به مناسبت روز خبرنگار و در جهت قدردانی از خدمات این بزرگواران با مشارکت خانه مطبوعات استان و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان، برنامه ای مفرح و بانشاط را در سالن فجر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها که با حضور 5 تیم برگزارشد تیم خانه مطبوعات با 52 امتیاز اول، تیم فعالین اجتماعی مقام دوم و تیم صداو سیمای جمهوری اسلامی مرکز بوشهر به مقام سوم رسید.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110111

نظـــرات شمـــا