کد خبر : 110156       تاریخ : 1398/05/26 11:59:27
 بوشهر یکی از امن‌ترین استانها در عرصه گردشگری است

بوشهر یکی از امن‌ترین استانها در عرصه گردشگری است

پیغام: دادستان بوشهر با بیان اینکه تاکنون هیچگونه شکایتی در عرصه گردشگری در استان بوشهر به دستگاه قضا ارائه نشده است گفت: استان بوشهر در عرصه گردشگری از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و این استان یکی‌از امن‌ترین استانها در عرصه گردشگری است.

به گزارش «پیغام»؛ علی حسن‌پور درگفت‌وگو با تسنیم؛یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضا را حمایت از تولید ملی دانست و اظهار داشت: یکی موضوعات مهم در عرصه تولید ملی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی است که مورد حمایت ویژه دستگاه قضا قرار دارد.

دادستان بوشهر، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر را نشان از ظرفیت بالای این قشر در جامعه به ویژه در عرصه اقتصاد و اشتغال دانست و تاکید کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای مهم عشایر و روستائیان عرضه شده که استان بوشهر در این حوزه از قابلیت‌های بالای برخوردار است.

وی، با بیان اینکه برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر زمینه آشنایی همه آحاد جامعه با دستاوردهای روستائیان و عشایر را فراهم می‌کند تصریح کرد: ایجاد اینگونه نمایشگاه‌ها، ظرفیت خوبی برای ارائه دستاوردها و عرضه محصولات و تولیدات روستائیان و عشایر فراهم می‌کند که سبب ایجاد یک نوع خودباوری، خود اتکایی و رسیدن به خودکفایی می‌شود.

دادستان بوشهر، توجه به امنیت تولید و حوزه گردشگری را در اولویت برنامه‌های دستگاه قضا دانست و تاکید کرد: دستگاه قضایی در عرصه تولید، رونق تولید، عرصه گردشگری و توریسم حمایت‌های لازم می‌کند.

حسن‌پور با تاکید بر حمایت از گردشگران و برقراری امنیت در این عرصه افزود: قوه قضاییه توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری و توریسم دارد و اگر تعرضی در این عرصه صورت بگیرد با قید فوریت دستورات لازم به ضابطین برای حمایت از گردشگران صادر می‌کند.

وی، با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه‌های گردشگری دارای توانمندی‌های فراوانی است خاطر نشان کرد: این استان از ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری به ویژه همجواری با خلیج فارس برخوردار است که جایگاه مهمی در این حوزه دارد.

دادستان بوشهر با اشاره به اینکه هر ساله شاهد حضور گردشگران و توریست‌ها از نقاط مختلف به استان بوشهر هستیم تصریح کرد: تاکنون هیچگونه شکایتی یا تعرضی در استان بوشهر به گردشگران به دستگاه قضا عرضه نشده و استان بوشهر یکی از امن‌ترین استانها در عرصه گردشگری است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110156

نظـــرات شمـــا