کد خبر : 110184       تاریخ : 1398/05/28 13:37:18
باید نقد، حرف و اعتراض مردم را به رسمیت شناخت
فرماندار بوشهر:

باید نقد، حرف و اعتراض مردم را به رسمیت شناخت

پیغام: فرماندار بوشهر گفت: دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی مانع حرکت قطار توسعه و پیشرفت در کشور نشده و با وجود همه کارشکنی‌ها اما روند توسعه و آبادانی ادامه دارد.

به گزارش «پیغام»به نقل از ایرنا؛عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: در شرایطی که دشمن تمام ابزار خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته اما تاکنون این تلاش‌ها در مقابل همت، اراده، اتحاد و انسجام مردم و مسئولان با شکست روبرو بوده است.

وی تاکید کرد: در این شرایط حساس همسویی مردم با مسئولان به معنی نبودن تبعیض، فساد و مردمداری مسئولان باید با دقت انجام شود.

جمشیدی اضافه کرد: امروز جنگ تحمیلی اقتصادی علیه کشور جدی است و همه ما وجود برخی مشکلات از جمله گرانی، بیکاری و برخی مسائل را قبول داریم با این وجود با همت دولتمردان پروژه‌های عمرانی با قوت در دست اجراست.

وی ادامه داد: امروز جوانان ایرانی با پشتیبانی مردم غیرتمند خود توانستند پهپاد آمریکایی را در خلیج فارس ساقط کنند و اقدام‌های نابخردانه و ظالمانه رئیس جمهوری آمریکا منجربه اتحاد و انسجام هرچه بیشترمردم ایران شده است.

فرماندار بوشهر ادامه داد: اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در کشور و استان بوشهر ثابت می‌کند مسئولان و خدمتگزاران این نظام برای کاهش مشکلات و رفاه مردم تلاش می‌کنند.

وی یادآور شد: در این شرایط حساس که دشمن جنگ تحمیلی اقتصادی را برکشور روا داشته امید آفرینی وظیفه و تکلیف همه مسئولان نظام است اما بعضی از صاحبان تریبون‌ها مردم را نسبت به آینده ناامید می‌کنند و این بدترین حالت کار است.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: هفته دولت فرصتی است که برای امید آفرینی به مردم خدمات دولت و نظام به جامعه معرفی شود.

وی ادامه داد: باید نقد، حرف و اعتراض مردم را به رسمیت شناخت زیرا نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم و شنیدن این اشکال‌ها به روی کارآمده است.

فرماندار بوشهرافزود: با اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف و از این شرایط گذر کرد.

جمشیدی گفت: اجرای طرح اشتغال روستایی از موفق ترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید بود که با وجود سهمیه ۵۷ میلیارد ریالی این تسهیلات در شهرستان بوشهر اما تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال از این بخش جذب و کمترین انحراف در اجرای پروژه‌ها گزارش شده است.

وی بیان کرد: در این شرایط حضور سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری آنها در بخش‌های مختلف موجب ایجاد اشتغال و رفع بخشی از مشکلات می‌شود به همین دلیل نباید در پیچ و خم اداری گرفتار شوند.

جمشیدی اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت امسال ۵۹ پروژه عمرانی با یکهزارو ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و عملیات اجرایی ۲۲ پروژه با یکهزار و ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بوشهر آغاز می‌شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110184

نظـــرات شمـــا