کد خبر : 110332       تاریخ : 1398/06/12 09:14:17
شهردار بوشهر: کسی از شاهین شهرداری بوشهرحمایت نکرد

شهردار بوشهر: کسی از شاهین شهرداری بوشهرحمایت نکرد

شهردار بوشهر طرح‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری و عملکرد یازده ماهه خود را تشریح کرد.

به گزارش «پیغام»؛،  دکتر سید نورالدین امیری در برنامه گفت‌وگو که از شبکه استانی سیمای بوشهر پخش می‌شود، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: خداوند سبحان را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به این مردم شریف را به بنده ارزانی داشته که رضایتش، در گرو رضایت مردم است.

او با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و کاهش ساخت و ساز‌ها و به دنبال آن پایین آمدن درآمد‌های شهرداری عنوان کرد: با وجود تمامی سختی‌ها تلاش کرده ایم تا با مدیریت و برنامه ریزی نسبت به توزیع عادلانه منابع برای اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه و آبادانی شهر قدم برداریم.

شهردار بوشهر از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری و بوستان لیان بوشهر و همچنین سرای محلات به عنوان طرح‌های شاخص شهرداری در سال ۹۸ نام برد و افزود: مدیریت شهری در کنار این طرح‌ها، سنگفرش محلات، توسعه سرانه فضای سبز شهری، نظافت و پاکسازی خیابان‌ها و محلات، آسفالت کوچه‌ها و معابر، بهبود مبلمان شهری، طراحی و ساخت و نصب نمادها و نورپردازی میادین، اصلاح هندسی را جزء کار‌های روزانه خود در دستور کار دارد.

امیری تصریح کرد: با تلاش مجموعه همکاران و حمایت‌های شورای اسلامی شهر بوشهر و مسئولان استانی موفق شدیم در هفته دولت و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور طرح‌های فاز اول دوربین‌های پایش تصویری، پارک جلالی، آسفالت محلات جنوبی  و پل عابر پیاده شهرک نیایش را بهره برداری کنیم.

او ادامه داد: ساخت جاده سرتل به تنگک به زودی آغاز می‌شود که علاوه بر مسائل پدافندی نقش موثری در توسعه شهر و کاهش بار ترافیکی خواهد داشت.

شهردار بوشهر به راه اندازی سامانه شفاف سازی شهرداری و سامانه ستاد اشاره کرد و افزود: در راستای شفاف سازی و اطلاع عموم شهروندان، تمامی قرارداد‌ها و طرح‌های ریز و درشت شهرداری بر روی سامانه قرار گرفته چرا که مردم نامحرم نیستند و باید از چند و چون کار مطلع باشند.

امیری تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی جدید سکونتگاه‌های حریم ۷  تا ۱۰ کیلومتری نیروگاه اتمی بوشهر را نیز از دیگر دستاورد‌های مجموعه مدیریت شهری برشمرد.

او به تیم داری شهرداری در لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رفت از این تیم پرطرفدار و باسابقه حمایت می‌شد که تاکنون هیچ گونه کمکی به این تیم نشده است.

شهردار بوشهر به ارسال لایحه‌ای در خصوص حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و گفت: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تعدادی مینی بوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری اضافه خواهد شد.

امیری طرح "کارت پارک" را به عنوان یکی از راهکار‌های کوتاه مدت در خصوص حل مشکل پارکینگ در شهر بوشهر عنوان کرد و افزود: برای تغییرات در مبلمان خیابان امام خمینی «ره» (سنگی) نیازمند دریافت نظر و سلیقه‌های ساکنان و اهالی این منطقه و همچنین سایر شهروندان هستیم.

او از شهروندان خواست تا به شهر خود تعلق خاطر داشته باشند و با مشارکت خود در توسعه و عمران شهر به مدیریت شهری کمک کنند و نظر، انتقاد یا پیشنهاد سازنده خود را از طریق سامانه ۱۳۷شهرداری که ۲۴ ساعته فعال است و همچنین مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مطرح و پیگیری کنند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110332

نظـــرات شمـــا