کد خبر : 110477       تاریخ : 1398/06/25 09:51:14
اعتبارات آموزش و پرورش استان در سال جاری افزایش چشم گیری داشته است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان:

اعتبارات آموزش و پرورش استان در سال جاری افزایش چشم گیری داشته است

پیغام: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: علارغم کاهش اعتبارات کلی استان،اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری افزایش چشم گیری داشته است.

به گزارش«پیغام»؛ غلامرضا دانش فر در حاشیه نشست پرژه های نفتی با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهارداشت: با وجود کاهش46درصدی اعتبارات کلی استان،اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری 12درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اضافه کرد: مجموع کل اعتبارات آموزش و پرورش استان در سال  جاری از محل صنعت نفت و گاز بیش از 17 میلیارد تومان بوده است که این اعتبارات استانی صرفاً در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس هزینه می شود.

دانش فر به عملکرد مناطق هیجدگانه استان در سال1398در جذب این اعتبارات هم اشاره ای داشت و گفت:در سال جاری آموزش و پرورش شهرستان های دیر، گناوه، دیلم و منطقه بردخون به نسبت تعداد دانش آموز دارای عملکرد بهتری نسبت به دیگرمناطق استان جذب اعتبارات برای تعمیر و تجهیز مدارس بوده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان تصریح کرد:سال گذشته تنها آموزش و پرورش شهرستان دیر در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای به نسبت تعداد دانش آموز عملکرد مطلوبی داشته است.

وی در خاتمه با مثبت ارزیابی نمودن نگاه فرمانداران شهرستان های استان به آموزش و پرورش در بحث جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای، گفت:مناطق و شهرستان هایی که بیشترین تعامل با کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها داشته اند در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای عملکرد مطلوب تری داشته اند.


 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110477

نظـــرات شمـــا