کد خبر : 110523       تاریخ : 1398/06/27 12:57:18
 انتخاب فیلم کوتاه هنرمند بوشهری در جشنواره بین‌المللی ترکیه

انتخاب فیلم کوتاه هنرمند بوشهری در جشنواره بین‌المللی ترکیه

پیغام: رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: فیلم کوتاه پویانمایی "دوران" به کارگردانی "حمید حق جو" هنرمند بوشهری در جشنواره بین‌المللی "روز فیلم بشر دوستانه" کشور ترکیه برگزیده شد.

به گزارش «پیغام»؛عبدالرحمان برزگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داستان این  فیلم، دو پا به عنوان نماد بنی آدم است که در ظلمت و تاریکی هستند و تفاوت دارند اما وقتی دریچه‌ای از کائنات به روی آنها باز می‌شود وحدت شکل می‌گیرد.

 وی افزود: فیلم‌های برگزیده این جشنواره از ۱۶ تا ۱۷ اکتبر در استانبول ترکیه اکران می‌شود.

برزگر ادامه داد: اثر پویانمایی دوران پیش از این نیز به چند جشنواره بین المللی راه پیدا کرده بود.

وی یادآور شد: این  جشنواره"یک رویداد سینمایی با موضوع‌های بشردوستانه و شامل نمایش تعدادی از فیلم‌های برگزیده با هدف ترغیب علاقه‌مندان به تولید فیلم با موضوع‌ها و مضمون‌های انسانی است که با حضور گروهی ممتاز از متخصصان و کارگردانان در زمینه تولید و رسانه برای کمک به تولید آثار کوتاه و بلند با کیفیت بین المللی است.

حمید حق جو کارگردان، انیماتور و نویسنده این اثر از فیلمسازان انجمن سینمای جوان بوشهر است و مدیر تولید این اثر صائمه وفایی است.

حق جو ساخت چند فیلم کوتاه و انیمیشن برای کشورهای مختلف و برگزیده چندین جشنواره بین المللی و همچنین تولید چند نماهنگ و مستند و مسئول جلوه های ویژه فیلم و مستند های سینمایی و ساخت اپلیکیشن های جشنواره های سینمایی و موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110523

نظـــرات شمـــا