کد خبر : 110851       تاریخ : 1398/07/15 13:23:56
توقیف کالای قاچاق از خودروهای شوتی در دیلم

توقیف کالای قاچاق از خودروهای شوتی در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف چهار دستگاه خودرو سواری تندرو حامل دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد .

به گزارش «پیغام»؛ سرهنگ رضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان  دیلم در یک عملیات هماهنگ با رصد اطلاعاتی چهار دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق(شوتی) که از یک انبار در شهر دیلم اقدام به بارگیری کالاهای قاچاق می‌کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی دیلم افزود : این خودروها قصد داشتند با خروج از شهرستان دیلم در استان‌های همجوار محموله‌های خود را به مقصدهای از پیش تعیین شده انتقال دهند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در ایستگاه "شهید موسوی" با استقرار ایست و بازرسی موقت هر چهار دستگاه خودرو را متوقف کردند، عنوان داشت: در بازرسی از خودروها 467 قطعه لوازم جانبی رایانه،  یک هزار و 520 عدد لوازم آشپزخانه، فاقد مدرک گمرکی کشف شد.

اسماعیلی با بیان اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان دو میلیارد و 500 میلیون ریال می‌باشد، افزود: در این رابطه چهار متهم دستگیر که با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=110851

نظـــرات شمـــا