کد خبر : 111269       تاریخ : 1398/08/13 12:01:46
 ۱۳ باند سرقت طلاجات در استان منهدم شد
فرمانده انتظامی استان بوشهر

۱۳ باند سرقت طلاجات در استان منهدم شد

پیغام: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امسال تاکنون ۱۳ باند سرقت طلاجات در استان شناسایی و منهدم شده است.

به گزارش «پیغام»؛ سردار خلیل واعظی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح استان بوشهر صورت گرفته و شاهد بهبود وضعیت هستیم.

وی با اشاره به عزم جدی و برنامه منسجم پلیس در برخورد با سرقت‌ها خاطرنشان کرد: در زمینه سرقت طلاجات منازل مردم باید همواره هوشیار باشند و طلاجات را در منزل نگه ندارند و به صندوق امانات بدهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: شهروندانی که طلا و زیورآلات در خانه دارند در روزهای آخر هفته خانه را خالی نگذارند و در صورت امکان با نصب دوربین های امنیتی ضریب حفاظتی منزل خودرا بالا ببرند.

وی با بیان اینکه در صورت ضرورت نگهداری طلاجات در منزل از جاسازی و نگهداری آن در اتاق خواب خودداری شود اظهار داشت: طلا و زیورآلات خود را در منزل در جاهایی قرار دهید که به سادگی قابل دسترسی نباشند.

سردار واعظی بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ باند سازمان یافته سرقت طلاجات منزل شناسایی، متلاشی شده و ۹۰ نفر سارق دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۸۴ نفر مال‌خر شناسایی و دستگیر شده اند، عنوان داشت: درصد کشفیات سرقت طلاجات در استان نسبت به وقوع آن ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

سردار واعظی اظهار داشت: حدود ۲۰۰ فقره سرقت طلاجات به ارزش ۶۵ میلیارد ریال کشف شده است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=111269

نظـــرات شمـــا