کد خبر : 111356       تاریخ : 1398/08/20 19:11:14
موافق تیم داری شهرداری در لیگ برتر نبودم/هر اسپانسر 200 میلیارد ریال تضمین بدهد تیم به آنها تحویل می دهیم
شهردار بوشهردر نشست با خبرنگاران مطرح کرد:

موافق تیم داری شهرداری در لیگ برتر نبودم/هر اسپانسر 200 میلیارد ریال تضمین بدهد تیم به آنها تحویل می دهیم

پیغام: شهردار بوشهر گفت: وقتی تیم شاهین به لیگ برتر آمد موافق نبودم که شهرداری بوشهر در لیگ برتر تیم داری کند.

به گزارش «پیغام»؛ سید نورالدین امیری صبح روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه درباره وضعیت اسپانسر برای تیم شاهین شهرداری سخن گفت و اظهار داشت: اسپانسرهای زیادی برای هدایت تیم آمدند اما خواسته هایی داشتند که اگر موافقت میشد ظلم بزرگی در حق مردم بوشهر بود.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از اسپانسرها که در تهران حضور داشتند اعلام موجودیت کرده بود که طی نشستی که با آنها در تهران برگزار کردیم آنها در ازای این کار زمینی در کنار دریا با بهترین موقعیت برای ساخت هتل درخواست کردند و حتی گفتند هزینه زمین و پروانه ساخت را به صورت رایگان شهرداری دراختیار آنها قرار دهد که این درخواست مورد موافقت شهرداری  قرار نگرفت.

وی اضافه کرد: اگر  15 درصد اعتبارات شهرداری بوشهر به تیم شاهین اختصاص یافته است اما 50 درصد وقتم صرف پاسخگویی به حاشیه های این تیم شده است.

امیری همچنین از اسپانسر دیگری سخن گفت و بیان داشت: این اسپانسربه من گفت 13 بازیکن می آورد و خود با انها قرار داد می بندد و مربی، مدیرعامل و هیات مدیره را خودش انتخاب می‌کند اما 70 میلیارد ریال به شاهین پول  پرداخت می کند.

شهردار بوشهر در ادامه خاطر نشان کرد: به این اسپانسر گفتیم چه تضمینی وجود دارد که فردا تیم را با کلی بدهی رها کند و این بدهی ها روی دست شهرداری بماند.

امیری اظهار داشت: هر اسپانسری که میلغ 200 میلیارد ریال  تضمین بانکی و ملکی  بدهد تیم را  به آنها تحویل خواهیم داد هرچند مجوز شهرداری بوشهر برای تیم داری شاهین تا پایان خرداد ماه سال جاری است و باید تکلیف این تیم هر چه زودتر مشخص شود.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=111356

نظـــرات شمـــا