کد خبر : 111480       تاریخ : 1398/09/09 08:26:14
شانس با تیم ما یار نبود
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر:

شانس با تیم ما یار نبود

پیغام: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در دیدار با پارس جنوبی جم شانس با تیم ما یار نبود و از این بدشانسی و از دست دادن موقعیت‌های گلزنی ناراحت هستیم.

به گزارش «پیغام»به نقل از ایرنا، میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پس از دیدار تمیش مقابل پارس جنوبی جم که با تساوی یک بر یک به پایان رسید افزود: در نیمه نخست شانس‌های زیادی را خلق کردیم و با تیمی بازی داشتیم که در دفاع بسیار سخت کار می‌کرد.

وی بیان کرد: بازی‌هایی که از تیم پارس جنوبی جم با استقلال، تراکتور، پدیده  دیده بودم حتی آن تیم‌ها هم نتوانسته بودند به اندازه شاهین موقعیت گلزنی داشته باشند.

کریستیچوویچ ادامه داد: در نیمه دوم ما شروع خوبی داشتیم و لحظه‌ای که مصطفی احمدی اخراج شد در شرایط خیلی سختی قرار گرفتیم.

وی گفت: ولی با وجود اینکه ما ۱۰ نفره بودیم ۲ شانس خیلی خوب داشتیم.

کریستیچوویچ بیان کرد: از بازیکنانم خیلی ممنونم آنها تلاش کردند و به خوبی می‌دانند که ما باید بازی را ببریم تا بتوانیم نتایج رو به رشد و داشته باشیم.

کریستوویچ اظهار داشت: زمانی که وارد شاهین شدم می توانم بگویم رفتار بازیکنان چه در داخل تمرین و چه در اتوبوس و رفت و آمدها به صورت حرفه‌ای نبود و با آرامش کار خود را انجام می‌دانند.

وی افزود: با ورود من رفتار و شیوه تیم تغییر کرد و می‌توانم بگویم امروز شاید خداوند نخواست که بازی را ببریم و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتیجه خوبی کسب و بازی‌ها را ببریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: اگر بتوانیم عادت‌هایی را برای خلق موقعیت به بازیکنان خود آموزش دهیم می‌توانیم امیدوار باشیم که بازی‌های زیادی را ببریم زیرا بدون خلق موقعیت نمی‌توانیم امیدوار به برد باشیم.

کریستیچوویچ ادامه داد: مجدد به بازیکنانم تبریک می‌گویم که امروز شجاعانه تلاش کردند و جنگیدند.

وی افزود: ما برخی از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست دادیم اما تلاش می کنیم و خداوند هم نگاه می‌کند تا شاید بازی با تراکتور را نیز با برد سپری کنیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=111480

نظـــرات شمـــا