کد خبر : 112040       تاریخ : 1398/10/25 13:31:14
نمایشنامه

نمایشنامه "پدر خط فاصله پسر" در بوشهر اجرا شد+تصاویر

پیغام: نمایشنامه "پدر خط فاصله پسر" به نویسندگی سینا دلشادی و کارگردانی مهدی انصاری سه شنبه شب، در سالن نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر خوانش شد.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ کارگردان این نمایشنامه خوانی گفت: نغمه نقوی، علیرضا رضوانی، محمدرضا عبدالهی، نازنین بخشنده، ندا خدری و مهدی انصاری نقش خوانان و امین چاه شوری موسیقی نمایشنامه را به عهده دارد. 

مهدی انصاری افزود: این نمایش توسط سینا دلشادی، هنرمند حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور و نویسنده و داور تئاتر به نگارش درآمده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

  

وی با اشاره به موضوع نمایشنامه بیان کرد: نمایشنامه "پدر خط فاصله پسر" با موضوع نهضت مقاومت فرانسه در دوره اشغال آلمانی ها است.

 انصاری با اشاره به تاثیرگذاری این نمایشنامه بر جوانان ادامه داد: نمایشنامه مبتنی بر رابطه یک نوجوان فرانسوی است که روحیه و فرهنگ مقاومت خود را در برابر نیروهای اشغالگر آلمان نشان می دهد. 

وی با اشاره به درخواست مخاطبان گفت: اجرای دوم نمایشنامه خوانی "پدر خط فاصله پسر" روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه، در سالن نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار می شود. 

  

    


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=112040

نظـــرات شمـــا