کد خبر : 112169       تاریخ : 1398/11/02 12:59:22
یک سوم متقاضیان پوشش بیمه ای در استان، دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت می کنند
بر اساس نتیجه ارزیابی وسع؛

یک سوم متقاضیان پوشش بیمه ای در استان، دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت می کنند

پیغام: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بر اساس نتیجه ارزیابی وسع حدود یک سوم متقاضیان پوشش بیمه ای در استان، دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت می نمایند.

پیغام: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بر اساس نتیجه ارزیابی وسع حدود یک سوم متقاضیان پوشش بیمه ای در استان،  دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت می نمایند.

به گزارش «پیغام»؛ دکتر پرویز رمضانی اظهار داشت:  با توجه به بالا بودن هزینه های درمان و بمنظور جلوگیری از تحمیل هزینه های کمرشکن به خانوارها،داشتن پوشش بیمه ای یک ضرورت انکار ناپذیراست و بر اساس مصوبات مجلس و هیئت دولت، پوشش بیمه سلامت و صدور دفترچه صرفاً بر اساس ارزیابی وسع انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: افراد فاقد پوشش بیمه ای می بایست قبل از بیماری و نیاز به دفترچه بیمه، نسبت به تعیین وضعیت و دریافت دفترچه اقدام نمایند تا در زمان بیماری دچار مشکل نشوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر افزود: از آبان ماه تاکنون حدود 3 هزار و 700 نفر از افرادی که فاقد بیمه بوده اند جهت ارزیابی وسع ثبت نام شده اند و وضعیت حدود 2 هزار و 700 نفر از آنان مشخص و برای آنان پیامک ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد:  حدود 1000 نفر از متقاضیان پوشش بیمه ای بر اساس نتیجه ارزیابی وسع در سه دهک اول قرار گرفته اند و دفترچه بصورت رایگان برای آنها صادر خواهد شد و حدود 600 نفر نیز با تخفیف 50درصدی می توانند دفترچه دریافت نمایند.

رمضانی تأکیدکرد:  با توجه به فرصت باقی مانده ، افراد فاقد پوشش بیمه ای برای دریافت دفترچه اقدام نمایند و در صورتی که توان پرداخت حق بیمه نداشته باشند در سامانه جهت ارزیابی وسع ثبت نام خواهند شد و بر اساس نتیجه ارزیابی وسع که از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام می شود میزان حق بیمه تعیین و دفترچه صادر خواهد شد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=112169

نظـــرات شمـــا