کد خبر : 113377       تاریخ : 1398/11/29 13:07:15
وضعیت تصادفات درون شهری نگران کننده است
استاندار بوشهر:

وضعیت تصادفات درون شهری نگران کننده است

پیغام: سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان بوشهر در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و زنان و خانواده با حضور استاندار بوشهر تصویب شد.

پیغام: استاندار بوشهر در مورد وضعیت تصادفات درون و برون شهری در استان بوشهر گفت:  وضعیت تصادفات درون شهری که منجر به فوت می‌شود نگران کننده است.

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و زنان و خانواده اظهار داشت: با وجود این وضعیت ضروری است همه دستگاه های مرتبط اقدامات لازم را برای کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت انجام دهند و رسانه ملی هم ویژه برنامه هایی در این مورد تهیه و پخش کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: برای رسیدگی به وضعیت تصادفات درون شهری، جلسه ویژه با حضور شهرداران 4 شهری که بیشترین تصادفات درون شهری داشتند برگزار و تمهیدات لازم برای کاهش آمار تصادفات درون شهری گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان بوشهرگفت:  با توجه به نظرات و پیشنهادات اعضا کارگروه، اصلاحات لازم در  سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده انجام شود.

گراوند اضافه کرد: برش شهرستانی سند مذکور باید تدوین شود تا بتوان در سیاستگذاریهای کلان استان تصمیم گیری بهتری صورت گیرد.

گراوند در این نشست در مورد طرح جمع آوری معتادان بی خانمان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر گفت: طرح جمع آوری معتادان بی خانمان در استان با همت و تلاش پلیس اجرایی و عملیاتی خواهد شد و دستگاه‌های مرتبط نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی استان در کشف مواد مخدر در استان بیان کرد: باید به منظور شناسایی و کشف مواد مخدر استان، مراقبت های لازم در بخش های مختلف را همچنان ادامه داد.

استاندار بوشهر در مورد وضعیت کمپ های ترک اعتیاد در استان اضافه کرد: با توجه به حضور بخش خصوصی در این زمینه، تقویت کمپ های ترک اعتیاد باید در دستور کار نهادهای ذیربط باشد


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=113377

نظـــرات شمـــا