کد خبر : 113473       تاریخ : 1398/12/06 13:45:14
اختتامیه جشنواره مطبوعات بوشهر به زمان دیگری موکول شد
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر خبر داد:

اختتامیه جشنواره مطبوعات بوشهر به زمان دیگری موکول شد

پیغام: مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: برگزاری آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌های این استان که قرار بود در هفته دوم اسفند ماه جاری و همزمان با برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش «پیغام»، مازیار هوشمند در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیشگیری و مقابله با این بیماری، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصویب آن در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی و مدیریت بحران استان بوشهر، برگزاری همه نمایشگاه‌ها،مراسم‌، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.

وی با اشاره به انجام مراحل پایانی این جشنواره و آمادگی این تشکل برای برگزاری این مراسم، بیان کرد: درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصمیم استان اقدامی درست و معقول برای پیشگیری بهتر از این بیماری است.

هوشمند یادآور شد: خانه مطبوعات استان برای کمک به انتشار و اطلاع‌رسانی بهتر توصیه‌ها و هشدارهای لازم دانشگاه علوم پزشکی در باره این بیماری و راه‌های مبارزه و پیشگیری از آن و سایر همکاری‌های دیگر که لازم است رسانه‌های استان انجام دهند، آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

وی ادامه داد: برای تعیین تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره منتظر مجوز و اعلام شرایط مناسب از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هستیم ولی پیش‌بینی شده تا اواخر فروردین ۹۹ این آیین برگزار شود. 

هوشمند با اشاره به رسالت رسانه‌ها در کمک به نظام سلامت کشور، افزود: مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در آگاهی‌بخشی به جامعه پیرامون خطرهای احتمالی بروز این ویروس خطرناک در استان، بیشترین همکاری را با متولیان امر در استان داشته‌اند و این همکاری و همراهی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: نقش موثر رسانه‌های استان بوشهر در کمک به پیشگیری و اشاعه هشدارها و توصیه‌های لازم بهداشتی، پزشکی و درمانی در مبارزه با کرونا در این استان، قابل تقدیر و تحسین است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=113473

نظـــرات شمـــا