کد خبر : 113606       تاریخ : 1398/12/16 14:17:17
اهدا اقلام بهداشتی برای پیشگیری ازکرونا در میان کودکان کار + عکس

اهدا اقلام بهداشتی برای پیشگیری ازکرونا در میان کودکان کار + عکس

پیغام: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:با توجه به شیوع کرونا در کشور، اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا به کودکان کار اهدا شد.

 

 

به گزارش «پیغام»؛غلامرضا حاجیانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، برخی از گروه‌های بی پناه جامعه همچون کودکان کار، بی سرپرست و بدسرپرست، به دلیل مشکل اقتصادی قادر به تهیه اقلام ضروری پیشگیری از ویروس کرونا نیستند و به همین منظور نیاز به توجه بیشتری دارند.

وی افزود: با همکاری حوزه معاونت داوطلبان و جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر چهارشنبه شب اقلام بهداشتی را میان کودکان کار که در معابر در حال تردد هستند، توزیع شد.

    

او بیان کرد: کودکان کار در تماس با افراد مختلفی هستند و کسی به فکر سلامتی آنها نیست. از سوی دیگر هیچ‌گاه متوجه ابتلاء کودکان کار و خیابان به کرونا نخواهیم شد زیرا آنان به امکانات پزشکی دسترسی ندارند و با آن مانند سرماخوردگی ساده رفتار می‌کنند و بدین ترتیب این ویروس را در خانواده و جامعه منتشر می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: این روز‌های کرونایی نه تنها از حضور کودکان کار در مکان‌های عمومی کم نکرده بلکه به گفته خودشان برای جبران کاهش فروش مجبورند بیش از گذشته تلاش کنند و ما برای مقابله با ویروس کرونا باید تمام راه‌های مقابله با این ویروس را کنترل کنیم.

حاجیانی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان با توجه به داشتن حوزه داوطلبان، از گذشته با شناسایی خانوار‌ها در کمک رسانی به این قشر محروم جامعه خدمت رسانی کرده است و اکنون از خیران و موسسات خیریه تقاضا داریم با توجه به نیاز این خانواده‌ها و کودکان کار به اقلام ضروری و ضد عفونی کننده، در حد توان این اقلام را تهیه و برای توزیع میان این قشر محروم جامعه به جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.

  

  

  

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=113606

نظـــرات شمـــا