کد خبر : 113613       تاریخ : 1398/12/17 12:06:27
خدمات گردشگری به مسافران ارائه داده نمی شود
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:

خدمات گردشگری به مسافران ارائه داده نمی شود

پیغام: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروی کرونا، استان بوشهر خدمات گردشگری به مسافران ارائه نمی‌دهد.

 به گزارش «پیغام»؛ مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، به شهرداری‌ها ،دهیاری‌ها و میراث فرهنگی گفته‌ایم  که از هر گونه فعالیت مراکز اقامتی مانند مهمانسراها و منازل مبله، برپایی چادر مسافران و بازارهای فصلی خودداری شود.

او افزود: ممنوعیت ارائه خدمات گردشگری در استان بوشهر را در رسانه‌های ملی هم مطرح کرده‌ایم و این کار به این معنی است که دیگر هیچ مسافری نباید به این استان سفر کند اما برای اینکه مبادی شهرها بسته شود باید در سطح ملی تصمیم گیری شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: دیشب تا پاسی از شب ساحل بوشهر را بررسی می‌کردیم مسافری ندیدیم که چادر زده باشد اما خودروهایی با پلاک غیر بوشهری وجود دارد و نمی‌توانیم منکر شویم. البته ممکن است این افراد از قبل در استان بوده‌اند اما مردم باید به این نکته دقت کنند که با عبور و مرور کمتر از گسترش این ویروس جلوگیری می‌شود.

ستوده تاکید کرد: مردم بدانند که مسئولان درکنارشان هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با مشارکت مردم این مرحله را با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم.

او همچنین گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معابر و خیابان‌ها با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌های به طور مرتب ضدعفونی می‌شود.

 

 

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=113613

نظـــرات شمـــا