کد خبر : 113702       تاریخ : 1399/01/09 16:31:4
 مصرف بنزین در استان  ۵۳ درصد کاهش یافت

مصرف بنزین در استان ۵۳ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در این استان به صورت عادی در حال فعالیت هستند و هیچ جایگاهی با تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت رو به رو نبوده است.

 به گزارش «پیغام»؛ مسعود نیک تاج در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت استان مانند همیشه شبانه روزی در خدمت مردم هستند و تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت جایگاه‌ها یا کاهش سهمیه فرآورده‌های نفتی نداریم.

او ادامه داد: سوخت به میزان کافی در استان وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی در جایگاه‌های عرضه به مردم تحویل داده می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به کاهش ۵۳ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی، افزود: پارسال در تعطیلات نوروزی به طور میانگین روزانه دو میلیون و ۲۲۱ هزار لیتر بنزین مصرف می‌شد در صورتی که امسال این میزان به یک میلیون و ۵۶ هزار لیتر رسیده است که نشان می‌دهد مصرف این فرآورده ۵۳ درصد کاهش یافته است.

نیک تاج، کاهش مصرف بنزین را نشان دهنده کاهش سفرها دانست و گفت: میزان مصرف بنزین دیروز یعنی در ۸ فروردین ۹۹ در استان به یک میلیون و ۳۷ هزار لیتر رسید در حالی که پارسال در چنین روزی میزان مصرف دو میلیون و ۶۲ هزار لیتر بود.

او با تاکید بر ضدعفونی جایگاه‌های سوخت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، از مردم نیز خواست هنگام پرداخت وجه سوخت، از کارت بانکی استفاده کنند و از ارائه اسکناس بپرهیزند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: اگر مردم با مشکلاتی در زمینه عرضه سوخت در جایگاه‌های استان رو به رو شدند موضوع را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند تا بررسی شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=113702

نظـــرات شمـــا