کد خبر : 114603       تاریخ : 1399/02/30 12:51:54
دست ما برای ارائه تسهیلات و خدمات به شرکت‌های فعال باز است
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور :

دست ما برای ارائه تسهیلات و خدمات به شرکت‌های فعال باز است

پیغام: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در حال حاضر پنج هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم که فروش آنها در سال گذشته به بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش «پیغام»؛ سورنا ستاری  در بازدید از طرح‌های نوآورانه بوشهر اظهار داشت: هر باری که به بوشهر می‌آییم تحولاتی را در این استان می‌بینیم و شرکت‌های جدیدی مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: همه جوانانی که دارای ایده و فکر هستند اینجا می‌توانند کارهای خود را دنبال کنند و تیم‌های جدیدی را در هر دوره بازدید از بوشهر می‌بینیم که جای خوشحالی و امیدواری است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به افتتاح فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر بیان کرد: باز هم برای توسعه پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر پنج هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم که فروش آنها در سال گذشته به بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و ارزش سهام آنها که به بورس رفته‌اند حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است.

ستاری ادامه داد: فعالیت اقتصادی شرکت‌های دانش‌بنیان، یک اقتصاد قابل توجهی  شده است و امیدواریم در استان بوشهر نیز شاهد گسترش روز افزون فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم.

وی تاکید کرد: دست ما برای ارائه تسهیلات و خدمات به شرکت‌های فعال باز است و در زمینه تقویت زیرساخت‌ها هم هزینه می‌کنیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=114603

نظـــرات شمـــا