کد خبر : 115366       تاریخ : 1399/04/05 12:36:13
نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف استان بوشهر برگزار نمی‌شود

نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف استان بوشهر برگزار نمی‌شود

با توجه به قرار گرفتن شهرهای مختلف استان بوشهر در وضعیت قرمز و زرد کرونایی و بر اساس اعلام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، برای پیشگیری از انتقال زنجیره ویروس کرونا، نماز جمعه همچنان در شهرهای ۲۵ گانه این استان اقامه نمی‌شود.

پیغام: ویروس کرونا این‌‌روزها وضعیت نگران کننده‌ای در شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد کرده است.

به گزارش «پیغام به نقل از تسنیم؛ بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهرهای مختلف این استان در وضعیت قرمز و زرد قرار دارد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دور همی‌ها و استفاده از ماسک در همه عرصه‌های اجتماع امری مهم و ضروری است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به تعطیلی برگزاری نماز جمعه اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و شکستن زنجیره انتقال این ویروس با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نماز جمعه در شهرهای 25 گانه استان بوشهر این هفته ششم تیرماه  برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری با قدردانی از همراهی و صبوری مردم و خدمات حافظان سلامت افزود: در راستای حفظ صحت وسلامتی مردم و همراهی با کادر پزشکی و درمان استان و تایید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نمازهای جمعه این هفته در سراسر استان برگزار نمی‌شود.

وی، با بیان اینکه وزارت بهداشت وضعیت شهرهای استان بوشهر را قرمز و  برخی شهرها هم در مرحله هشدار کرونایی قرار داده است تصریح کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا هیچ تجمعی در شهرهای دارای وضعیت زرد و قرمز برگزار نمی‌شود و امام جمعه بوشهر هم بر اجرای تصمیم ستاد مقابله با کرونا تاکید دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر با آرزوی صحت و سلامتی برای کادر درمانی و پرستاری و بهبود حال بیماران خاطرنشان کرد: در عرصه مقابله با کرونا باید همه مردم خود را در برابر این ویروس مسئول بدانند و ضمن رعایت پروتکل بهداشتی از هر گونه تجمع و دور همی پرهیز کنند تا وضعیت سلامت جامعه بهبود یابد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=115366

نظـــرات شمـــا