کد خبر : 115426       تاریخ : 1399/04/08 10:00:12
میشو - شاهین؛ پایان خوش مرد کروات در بندر

میشو - شاهین؛ پایان خوش مرد کروات در بندر

پیغام: سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از این تیم جدا شد.

به گزارش«پیغام»؛ میشو کریستیچوویچ سرمربی اهل کروات سابق مس رفسنجان که سابقه مربیگری در تیم ملی کرواسی را نیز در کارنامه دارد، درحالی از نیم فصل هدایت تیم شاهین را برعهده گرفت که همگان بر سقوط شاهین به لیگ یک اتفاق نظر داشتند.

حضور میشو در بندر و تمرینات فشرده بدنسازی وی سبب شد تا شاهین در بازی‌های 6 امتیازی نتیجه مطلوب را بگیرد و با تنها 2 باخت مقابل استقلال و سپاهان، خود را به نوعی از قعر جدول جدا کرده و به سایر تیم‌ها نزدیک کند تا شانس ماندگاری این تیم در لیگ برتر، بیشتر شود.

تحول میشو از نیم فصل در شاهین سبب شد تا زمزمه بحث تمدید قراردادش با این باشگاه جنوبی نیز مطرح شود اما کرونا سبب شد تا وی به کشورش بازگردد و به دلیل عدم تعادل بیماری کرونا در کشور، قصد بازگشت به ایران را ندارد.

به گزارش ایلنا، سرمربی کروات شاهین جدایی‌اش را به این باشگاه اعلام کرده و با ارسال پیامی، از مدیران این باشگاه تقدیر کرده و از آنها خواست که مجاز به انجام مذاکره با مربی‌های مد نظر خود هستند. به هر حال باید دید با جدایی میشو از شاهین، آیا مهرداد کریمیان بازهم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت، یا مدیران شاهین به سراغ گزینه‌های دیگری خواهند رفت.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=115426

نظـــرات شمـــا