کد خبر : 115473       تاریخ : 1399/04/11 10:35:18
مطالبات پاکبانان شهرداری بوشهر پرداخت شد

مطالبات پاکبانان شهرداری بوشهر پرداخت شد

پیغام: رئیس شورای شهر بوشهر از پرداخت مطالبات پاکبانان زحمتکش شهرداری بندر بوشهر خبر داد

پیغام: رئیس شورای شهر بوشهر از پرداخت مطالبات پاکبانان زحمتکش شهرداری بندر بوشهر خبر داد

  گزارش «پیغام»؛ ابوذر دهدار با بیان اینکه بعد از جلسه دیروز در دومین‌جلسه ای که با حضور شهردار،معاون اجرایی ،مدیر حقوقی و جمعی از مسئولین شهرداری پیرامون مطالبات پاکبانان خدوم شهرداری که شاهد تلاش شبانه روزی آنها برای پاکیزگی و نظافت شهر هستیم، مطالبات این نیروهای زحمتکش پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد : وظیفه ما خدمت رسانی به پاکبانان و رفع مشکلات و مسائل مربوط به آنان است و افتخار می کنیم که در خدمت این قشر زحمت کش باشیم.

دهدار با بیان این که تاکید ما به شهردار و پیمانکار توجه جدی به وضعیت این نیروهای زحمتکش است که شاهدیم در شرایط سخت بیماری کرونا و گرمای طاقت فرسا مشغول خدمت رسانی به شهر و شهروندان هستند

حراست از حقوق پاکبانان اولویت کاری شهرداری است

   سرپرست شهرداری بندر بوشهر در این جلسه، با اعلام این خبر که مشکل پرداخت مطالبات  پاکبانان عزیز حل شده عنوان کرد: حراست از حقوق نیروهای زحمتکش شهرداری در همه مجموعه مدیریت شهری بالاخص پاکبانان عزیز که از زحمتکش ترین اقشار هستند و در تمامی ایام سال و در سرما و گرمای طاقت فرسای بوشهرجمع آوری پسماند شهر را به عهده دارند از اولویت‌های کاری شهرداری می باشد.

فردین خورشیدیان با تأکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران توسط شرکت پیمانکار خواستار ارائه صورت وضعیت پرداختی به کارگران و بیمه آنان در کوتاه ترین زمان شد.

ایشان در ادامه با تأکید بر به وجود آوردن شرایط لازم جهت حفظ سلامت کارگران از ناظرین پسماند و پیمانکار خواستند امکانات لازم را از جمله لباس ٬ دستکش و ماسک مورد استفاده و فضاهای مورد نیاز بهداشتی را برای آنان تأمین نمایند.

در پایان سرپرست شهرداری بندر بوشهر از همه کارگران پسماند که در اوج شیوع ویروس کرونا خدمات خوبی در ضدعفونی اماکن و تجهیزات شهری انجام دادند تشکر نمودند.

 

 

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=115473

نظـــرات شمـــا