کد خبر : 119101       تاریخ : 1399/07/25 21:15:17
عرصه فعالیت برای خودروهای شوتی تنگ‌تر شد

عرصه فعالیت برای خودروهای شوتی تنگ‌تر شد

پیغام: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با تدبیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته عرصه فعالیت برای خودرهای شوتی(تندرو) گریزان از قانون تنگ‌تر شد.

به گزارش «پیغام»؛ سرهنگ جابر پاپریدرگفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا با خودروهایی که با حرکت‌های غیرمسئولانه و غیرمنطقی خود باعث تضییع حقوق سایر رانندگان قانونمند می‌شوند به طور قاطعانه برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: بر حسب دستور فرماندهی انتظامی استان نشست‌های متعددی با مسئولان قضایی انجام شد که دستاورد آن به صورت چشمیگیری شامل حال رانندگان قانونمند می‌شود.

پاپری ادامه داد: چنانچه خودروهای شوتی در جاده مبادرت به حمل قاچاق یا تغییر وضعیت خودرو از جمله در آوردن صندلی و یا سرعت غیرقانونی مخاطره‌آمیز انجام می‌دهند در مرحله نخست حداقل یک هفته توقیف می‌شوند.

وی افزود: در مرحله دوم وقوع تخلف نیز خودروهای متخلف به دادسرا معرفی می‌شوند که در این راستا انتظار است رانندگان خودروها در رعایت قوانین نهایت اهتمام را داشته باشند.

پاپری تاکید کرد: از این پس با راننده‌های متخلف خودروهای شوتی (تندرو) در جاده‌های استان بدون اغماض برخورد می‌شود چون عملکرد بد این گروه از رانندگان باعث تضییع حقوق سایر راننده‌ها می‌شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=119101

نظـــرات شمـــا