کد خبر : 120196       تاریخ : 1399/08/03 10:25:06
محموله کشتی تجاری حامل۱۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر :

محموله کشتی تجاری حامل۱۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه شد

پیغام: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه محموله کشتی تجاری حامل ۱۰ هزار کالای اساسی برنج در بندر بوشهر خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۳ کشتی حامل برنج به ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر تخلیه شده است.

به گزارش «پیغام»؛ سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه "بنادر استان بوشهر برای تسریع در تخلیه و بارگیری کالا به تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز شده‌اند" اظهار داشت: استان بوشهر دارای بنادر تجاری متعددی در شهرهای مختلف ساحلی است که در عرصه تجارت دریایی بازرگانان نقش مهم و مؤثری ایفا می‌کنند.

وی به افزایش عمق کانال دسترسی به اسکله‌های بوشهر خبر داد و بیان کرد: با افزایش عمق کانال دریایی بوشهر امکان تردد و پهلوگیری کشتی‌های تجاری با ظرفیت 30 هزار تن فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در نیمه نخست‌ امسال افزون بر 22 میلیون تن کالا در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است تصریح کرد: از این میزان کالای تخلیه و بارگیری در بنادر استان بیش از 5 میلیون تن آن کالای تجاری غیرنفتی و 4.5 میلیون تن آن بارگیری و صادرات بوده است.

ارجمندزاده حجم تخلیه و بارگیری کالای نفتی در نیمه نخست امسال در بنادر استان را 17.7 میلیون تن دانست و بیان کرد: در این مدت بیش از 92 هزار کالای کانتینری در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی، از عملیات تخلیه و بارگیری کالای تجاری در بنادر استان بوشهر بدون وقفه و شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: بنادر استان بوشهر با توانمندی بالای تجهیزاتی و نیروی انسانی در خدمات‌رسانی به حوزه اقتصاد، معیشت و تجارت شبانه‌روز فعال است و بدون وقفه این فعالیت‌ها ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر تصریح کرد: در این راستا تاکنون بیش از 80 هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه و به سایر نقاط کشور بارگیری شده است.

ارجمندزاده از تخلیه محموله کشتی تجاری حامل 10 هزار کالای اساسی برنج در این هفته خبر داد و گفت: امسال تاکنون 3 کشتی حامل برنج به ظرفیت 30 هزار تن در بندر بوشهر تخلیه  وبه سایر نقاط بارگیری شده است و این عملیات همچنان در سال جاری ادامه دارد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=120196

نظـــرات شمـــا