کد خبر : 120660       تاریخ : 1399/08/29 09:40:15
 فعالان صنایع دریایی استان تسهیلات دریافت می کنند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

فعالان صنایع دریایی استان تسهیلات دریافت می کنند

پیغام: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فعالان صنایع دریایی استان می‌توانند از تسهیلات یارانه دار در بخش ساخت و ساز با نرخ ۱۲ درصد و در بخش توسعه کارگاه‌ با سود ۱۴درصد بهره‌مند شوند.

به گزارش«پیغام»؛سید حسین حسینی بیان کرد: از سال ۹۸ تاکنون صندوق توسعه صنایع دریایی وزارت صمت پرونده تسهیلات یارانه دار به مبلغ ۶۹۰ میلیارد ریال را برای متقاضیان ساخت شناور در استان بوشهر  به بانک‌های عامل ارجاع داده است.

او افزود:  تسهیلات یارانه دار بخش ساخت و ساز با نرخ ۱۲ درصد و بخش توسعه کارگاه‌ها نیز با سود ۱۴ درصد پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان صمت بوشهر ادامه داد: بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید پیرو تفاهم‌نامه با صندوق توسعه صنایع دریایی وزارت صمت کمک بسیار خوبی به بخش صنعت دریایی در استان بوشهر کرده‌اند.

حسینی عنوان کرد: از سال ۹۸ تاکنون تسهیلات کم بهره یارانه‎ای با نرخ سود ۲ تا چهار درصد برای ۳۷ مورد متقاضی به مبلغ حدود ۸۰ میلیارد ریال مصوب و برای پرداخت به بانک رسالت و صندوق کار آفرینی امید فرستاده شده است.

او گفت: نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در استان بوشهر برای حمایت از صنایع دریایی و کمک به توسعه کسب وکار صنایع مربوط حمایت‌های لازم را پیش بینی کرده است.

رئیس سازمان صمت استان بوشهر افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات به منظور ساخت، تعمیر و تکمیل شناورها، توسعه کارگاه، سرمایه درگردش و اعطای یارانه تسهیلات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در بوشهرمستقردر ساختمان شماره یک سازمان صمت استان مراجعه کنند.

حسینی استان بوشهر را یکی از قطب‎های صنعت دریایی کشور خواند و بیان کرد: توسعه و رونق صنایع دریایی در اولویت‎های مهم وزارت صمت قرار دارد و در این زمینه از تمام ظرفیت‎ها برای حمایت از این صنعت استفاده می‌شود.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=120660

نظـــرات شمـــا