کد خبر : 120714       تاریخ : 1399/09/02 12:06:03
معلم برخودنی با ارثیه پدری برای دانش آموزان تبلت خرید

معلم برخودنی با ارثیه پدری برای دانش آموزان تبلت خرید

این معلم بردخونی می گوید:به دلیل نداشتن شرایط مالی برخی از دانش آموزان برای خرید گوشی هوشمند یا تبلت  بر آن شدم تا قطعه زمینی که از پدر شهیدم به ارث برده بودم  را فروخته و با پول آن ۱۵ دستگاه تبلت خریداری کرده و به دانش آموزان اهدا کنم.

پیغام: در اقدامی انسان دوستانه و نیکوکارانه ابوالحسن قایدی معلم فداکار بردخون از توابع شهرستان دیر ارثیه خود به مبلغ ۴۸۰میلیون ریال را با خرید تبلت به دانش آموزان بی بضاعت این منطقه اهدا کرد.

به گزارش «پیغام»ایرنا نوشت؛ 'ابوالحسن قایدی معلم نیکوکار گفت: می‌توانستم این پول را جایی دیگر خرج کرده ولی به خودم گفتم اگر این پول در این راه صرف شود لذت و ارزش بالاتری دارد.

این معلم نیکوکار افزود: باتوجه به مجازی شدن کلاس ها بدلیل شرایط کرونایی به دلیل نداشتن شرایط مالی برخی از دانش آموزان برای خرید گوشی هوشمند یا تبلت  بر آن شدم تا قطعه زمینی که از پدر شهیدم به ارث برده بودم  را فروخته و با پول آن ۱۵ دستگاه تبلت خریداری کرده و به دانش آموزان اهدا کنم.

وی گفت: امروز خوشحالم که با تهیه وسایل مورد نظر برای دانش آموزان شهر خودم خدمت کوچکی را در راستای شاد کردن دل آنها انجام داده‌ام.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ضمن قدردانی از این معلم خیر بردخونی گفت: از اول سال تحصیلی با بررسی میدانی تعداد۲۱۰ دانش آموز نیازمند به تبلت و گوشی همراه در این منطقه شناسایی شده است.

ظهیر محمودی افزود: از محل صندوق ذخیره حضرت علی اکبر(ع) از سرمایه فرهنگیان و تعدادی از خیرین ۳۰ عدد تبلت به دانش آموزان تحویل داده شد.

وی گفت: شورای راهبردی پتروشیمی ها و کمیته امداد هم تعداد ۳۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند .

محمودی یادآورشد: تامین 30 دستگاه تبلت توسط ابوالحسن قایدی معلم خیر بردخونی نیز گامی در راستای رفع نیازهای دانش آموزان بی بضاعت است.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=120714

نظـــرات شمـــا