کد خبر : 120721       تاریخ : 1399/09/02 13:36:15
مشکل ذخیره‌‎سازی سوخت صیادان بوشهری حل می‌‎شود

مشکل ذخیره‌‎سازی سوخت صیادان بوشهری حل می‌‎شود

شرکت پخش فرآورده‌ای نفتی استان بوشهر وعده حل مشکل ذخیره سازی نا ایمن بنزین سهمیه سوخت صیادان بوشهری را در آینده نزدیک داد.

به گزارش«پیغام»؛ روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌ای نفتی استان بوشهر درباره انتقاد صیادان مبنی بر خطرات ذخیره سازی نا ایمن بنزین، وعده حل این مشکل در آینده نزدیک داد.

این شرکت در اطلاعیه‌ای آورده است:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند به منظور جلوگیری از ذخیرسازی نا ایمن سوخت (بنزین) قایق‌های صیادی، می‌بایست سوخت مورد درخواست خود را با ثبت درخواست در سامانه سدف و بر اساس تلاش دریاروی دوره‌های زمانی موردتایید شیلات استان براورد و دریافت نمایند. بدیهی است دراین سامانه امکان ثبت درخواست هر نوبت دریاروی امکان پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند از این روش استفاده نمایند.

شایان ذکر است اجرای توریع الکترونیکی بنزین با استفاده از زیر ساخت کارت بانکی جهت قایق‌های صیادی در دستور کار و پیگیری این شرکت قرارگرفته که در حال تدوین و برنامه ریزی و تکمیل فرایند کارشناسی و بررسی‌های میدانی بوده که به امید خدا به محض نهایی شدن و یکپارچه سازی آن در کل کشور (استان‌های ساحلی) اجرایی خواهد شد؛ به طوری که سهمیه بنزین تخصیصی قایق‌های صیادی بصورت ماهانه از طریق سامانه سدف و با تایید شیلات در کارت بانکی متقاضیان درج خواهد شد و می‌توانند در طول دوره مجاز (یک ماهه) تدریجا سوخت مورد نیاز هر سفر دریایی را دریافت نمایند.

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=120721

نظـــرات شمـــا