کد خبر : 123679       تاریخ : 1399/10/14 20:15:16
۱۰۰ تخت به بیمارستان‌های تامین اجتماعی بوشهر اضافه می‌شود

۱۰۰ تخت به بیمارستان‌های تامین اجتماعی بوشهر اضافه می‌شود

پیغام: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: کار‌های لازم برای توسعه تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان و حضرت نبی اکرم عسلویه صورت گرفته است.

به گزارش «پیغام»؛ دکتر زهرا نویدی فرد با اشاره به مجوز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر افزایش صد تخت بستری به مجموعه تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی استان  بیان کرد: همه اقدامات و کار‌های لازم به منظور بهره برداری از طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان و حضرت نبی اکرم عسلویه صورت گرفته و به زودی شاهد بهره بردازی از تخت‌های بستری در این سه مرکز درمانی خواهیم بود.

او افزود: تکمیل فرایند تهیه و خرید تجهیزات بیمارستانی و برگزاری مناقصه و انجام مراحل تشریفات اداری و روانه شدن تجهیزات مورد نیاز، راه اندازی تخت‌های توسعه‌ای بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان به مرحله نهایی رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ادامه داد: با توسعه تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی استان خدمات این مراکز از لحاظ کیفی و کمی به شکل قابل توجهی ارتقاء خواهد یافت.

نویدی فرد همچنین با اشاره به توسعه سایر مراکز درمانی در استان بیان کرد: ساخت و راه‌اندازی مراکز درمانگاهی تامین اجتماعی در شهر‌های برازجان، خورموج و جم مراحل نهایی خود را سپری می‌کنند و در ماه‌های آینده شاهد راه‌اندازی این مراکز خواهیم بود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=123679

نظـــرات شمـــا