مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر:

تقاطع غیرهم‌سطح سه راهی چغادک نیمه اول خرداد اجرا می‌شود

پیغام: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهربه بیان این که عملیات احداث تقاطع غیرهم سطح سه راهی چغادک نیمه اول خرداد اجرا می شود، گفت: 38 پروژه راه روستایی بوشهر با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در دست اجرا است.

1403/01/28

افراد ناشناس مقدار زیادی گازوئیل به یک چاه آب شیرین در کوهستان دالکی ریختند

اقدام فاجعه‌آمیز زیست محیطی در دالکی

پیغام: به‌گفتۀ طبیعت‌گردان و کوهنوردانی که روز جمعه از این چاه بازدید کرده‌اند، آب آن به دلیل آلودگی شدید به مواد نفتی در حال حاضر غیر قابل استفاده و نیازمند اقدامات فوری و وسیع برای پاکسازی است.

1403/01/26

بیا که تُرک فلک خوان روزه غارت کرد

در میان شاعران غزل‌سرای گذشته، تقریباً هیچ کدام از آنها به اندازه حافظ به استقبال پایان رمضان و رسیدن عید فطر نرفته است. در یک بررسی گذرا در دیوان حافظ، چند غزل از او در استقبال از عید رمضان و پایان ماه روزه یافت می‌شود.

1403/01/24

تلخی خُلق به اَبرار نچسبد شیخا

تاریخ علی را به عدالت و محمد را به خُلق نکو می شناسد و چه ناروایی بیش تر از این که عادل را «گوشت تلخ» خوانی و إِنَّکَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِیمٍ را نیز هم، آن هم به گونه ای که بگویی یک نفر برای خود و علی نگذاشت و این ویژگی موجب شد١٣ سال دوران تبلیغ بعثت به طول انجامد !!؟؟؟

1403/01/21

با خوانندگان

+

ستون های هفته نامه پیغام

اخبار پایگاه

مدارس و دانشگاه های جنوب استان فردا تعطیل شد

پیغام: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: فعالیت مدارس و دانشگاه های چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه در جنوب این استان به دلیل اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری اعلام می شود.
1403/01/27
ورود سامانه بارشی پرقدرت به استان؛

بوشهر در پی هشدار قرمز هواشناسی به حالت آماده باش درآمد

پیغام: مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز در جنوب استان و هشدار نارنجی در سایر شهرستان‌ها، فرمانداران و دستگاه های اجرایی با هشدار بارشی در بوشهر در آماده باش بسر می برند.
1403/01/27
کارشناس بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هشدار داد:

مراقب تب کنگو باشید/ احتمال انتقال بیماری هنگام تکه‌تکه کردن گوشت

پیغام: کارشناس بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو ممکن است در زمان تکه‌تکه کردن گوشت تازه دامِ آلوده به انسان، منتقل شود.
1403/01/25
مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر:

مدیران پروازی و ناکارآمد تغییر می‌کنند/ لزوم تعیین تکلیف دو عضو پروازی و بازنشسته پتروشیمی مروارید

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال و به زودی شاهد تغییرات جدی در این خصوص خواهیم بود.
1403/01/24

اتوبوس مسافربری در دالکی در آتش سوخت+فیلم

پیغام: جانشین پلیس‌راه استان بوشهر گفت: این اتوبوس هشت مسافر داشت که در یک استراحتگاه و در حالی که توقف داشته و مسافری در آن نبوده به شکل نامعلومی طعمه حرق شده است.
1403/01/23
اطلاعیه پلیس بوشهر درباره حجاب؛

برخورد با بی‌حجابی از ۲۵ فروردین اجرا می‌شود/بازگشت "گشت ارشاد" به خیابان ها؟

پیغام: فرماندهی انتظامی استان بوشهر با انتشار اطلاعیه‌ای به زنان و دختران هشدار داد که از روز شنبه ۲۵ فروردین در همه معابر و اماکن عمومی طرح "حجاب و عفاف با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. "
1403/01/23

سفر به هند؛ سرزمین اساطیر و اسرار( بخش سوم)

باغ در کنار دریاچه ی بزرگ "دال" قرار دارد که مهم‌ترین جاذبه‌ی شهر سرینگار است. زندگی در این شهر به دو بخش روی آب و خشکی تقسیم می‌شود. خانه‌های قایقی از جمله زیباترین بخش این شهر است.
1403/01/20
رییس نظارت بر بهداشت مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر خبر داد:

پلمپ ۲ واحدصنفی به علت تخلفات بهداشتی/ ۵۰ کیلو فرآورده خام دامی معدوم شد

پیغام: رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر گفت: نظارت و بازدید مشترک دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و دادستانی از مراکز عرضه فرآورده خام دامی در بوشهر انجام شد.
1403/01/20
ارشیو