کد خبر : 131186       تاریخ : 1400/07/01 12:08:27
تلاش می کنیم خستگی را از چهره استان بزداییم
پیام استاندار جدید بوشهر خطاب به مردم:

تلاش می کنیم خستگی را از چهره استان بزداییم

پیغام: احمد محمدی‌زاده استاندار جدید بوشهر در پیامی خطاب به مردم نوشت: امیدوارم در فصل جدید از حیات استان بوشهر بتوانیم نسبت به رفع خستگی از چهره استان پر نعمتمان بکوشیم.

پیغام: احمد محمدی زاده که روز چهارشنبه (31 شهریورماه)  با رای اعتماد هیات وزیران به عنوان استاندار بوشهر تعیین شد، خطاب به مردم این استان پیامی صادر کرد.

به گزارش «پیغام» استاندار جدید بوشهر در این پیام ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آورده است: «در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از دویست هزار شهید گلگون کفن و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) خداوند بزرگ پیروزی را نصیبتان کرد و صدام و ارتش بعثی‌اش برای همیشه نابود و از صفحه روزگار محو شدند.

وی در ادامه نوشت، با مجاهدت‌های شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلمرو دفاعی ایران از یک طرف به دریای مدیترانه و از طرف دیگری تا دریای سرخ امتداد یافته است.

محمدی زاده خطاب به مردم بوشهر افزود: از اینکه با نفس‌های گرمتان دعایم کردید و حامی ام شدید از تک تک شما سپاسگزارم.

استاندار جدید بوشهر اظهار داشت: از همه خوبان اعم از سادات، مشایخ، خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان عرصه اجتماعی که از برادر کوچکتان حمایت کردید قدردانی می‌کنم.

وی گفت: امیدوارم در فصل جدید از حیات استان بوشهر با وفاق، همدلی و همکاری همه بزرگان استان تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بتوانیم نسبت به رفع خستگی از چهره استان پر نعمتمان بکوشیم.

وی در پایان بیان داشت:  از همه خواهشمندم که بنده را از نصایح و ارائه طریق‌های خود در انجام وظایف که از سوی دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی بر عهده دارم بی نصیب نسازید از همه مصرانه می‌خواهم از اقداماتی مانند تهیه و نصب بنر و پلاکارد، عکس و... جدا اجتناب نمایید.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=131186

نظـــرات شمـــا