کد خبر : 131616       تاریخ : 1400/07/24 23:50:14
وداع پرسپولیس از آسیا با یک شکست سنگین

وداع پرسپولیس از آسیا با یک شکست سنگین

پیغام: پرسپولیس با قبول شکست مقابل الهلال در عربستان از راهیابی به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

پیغام: پرسپولیس با قبول شکست مقابل الهلال در عربستان از راهیابی به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش "پیغام"، فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 3 نماینده داشت که استقلال و تراکتور با قبول شکست مقابل حریفان خود از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماندند؛ پرسپولیس تنها تیم ایرانی بود که موفق شد با شکست استقلال تاجیکستان به جمع هشت تیم نهایی صعود کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی که مسابقات لیگ برتر ایران هنوز شروع نشده در برابر الهلال عربستان به میدان رفتند؛ تیمی که شش بازی در فصل جدید لیگ کشورش انجام داده و با آمادگی کامل پای به این دیدار گذاشته بود.

حریف پر ستاره پرسپولیس در راه صعود به نیمه نهایی که در مرحله قبل استقلال را شکست داده بود در نیمه اول نمایش بهتری از خود ارائه کرد و با یک گل کار را به سود خود به پایان رساند.

پرسپولیس در نیمه دوم پیش از اینکه برنامه های خود برای جبران گل خورده را شروع کند، دروازه اش را برای بار دوم در دقیقه 50 باز شده دید تا کار سخت تر شود.

 الهلال در میان تشویق بی امان هوادارانش که از دقیقه یک تا پایان مسابقه ادامه داشت گل سوم را هم به ثمر رساند و با حفظ همین نتیجه، 3-0 بر پرسپولیس غلبه کرده و حریف النصر در نیمه نهایی شد.

واکنش جالب AFC به برد قاطع الهلال مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به این برد الهلال نوشت: الهلال با یک برد چشمگیر مقابل پرسپولیس بلیت خود را نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 رزور کرد.

روزنامه‌های عربستان برد تیم الهلال برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به اشکال مختلفی بازتاب داده اند.

 در همین راستا، مهر نوشت؛ روزنامه «الشرق الاوسط» در گزارش خود از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تیتر زد: «موج الهلال پرسپولیس را غرق کرد». این روزنامه در گزارش خود با اشاره به اتفاقات مسابقه نوشت: «الهلال برای غلبه بر پرسپولیس رقیب ایرانی خود با وجود دو بار صعود به فینال آسیا در چند سال گذشته، مشکل چندانی پیدا نکرد.»

  

روزنامه «الریاضیه» با قرار دادن عکس «عبدالرزاق حمدالله» و «بافاتیمبی گومیس» مهاجمان النصر و الهلال روی جلد اصلی خود تیتر زد: «النصر درخشید و هلال ظاهر شد». در بخش ابتدایی این مطلب آمده است: «این یک شب معمولی نبود که ریاض دیروز آن را تجربه کرد.. شهری پر جنب و جوش… قلب ساکنان آن بین پیروزی و هلال تقسیم شده است.. النصر پیروز شد.. الهلال برنده شد.»

روزنامه «الریاض» هم با اشاره به حضور دو نماینده عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیتر زد: «آسیا سعودی صحبت می کند».

  

  


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=131616

نظـــرات شمـــا