کد خبر : 131643       تاریخ : 1400/07/27 09:53:12
برخورد قانونی با راننده خودرو غیرمجاز حامل سوخت در جم+عکس

برخورد قانونی با راننده خودرو غیرمجاز حامل سوخت در جم+عکس

پیغام: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: راننده متخلف حامل سوخت غیرمجاز که به دلیل پارگی مخزن باعث آلودگی مسیراتوبان جم به عسلویه شده به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش «پیغام»؛ محمدتقی محمدی در این باره اظهار داشت:راننده متخلف که سوخت غیرمجاز از نوع گازوئیل در خودرو مخصوص حمل گاز مایع قاچاق کرده بود در مسیر اتوبان جم به عسلویه، منبع تانکر دچار پارگی شده و کلیه گازوئیل ها در کانال های مسیر اتوبان به محیط پیرامونی و آبراهه ها سرازیر شده بود که این عمل ارتکابی موجب آلودگی محیط زیست گردیده است.

وی افزود: با توجه به گزارشات مردمی واصله و کلیپ منتشر شده در رسانه های محلی شهرستان مبنی بر تخلیه حجم زیاد گازوئیل در بستر اتوبان و انتقال به آبراهه های مجاور، توسط این اداره از محل مورد نظر بازدید شد.

محمدی بیان داشت: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته مشخص شد خودرو فوق حامل سوخت قاچاق بوده و حجم زیادی سوخت بدلیل پارگی مخزن به محیط پیرامونی انتقال پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به آلاینده بودن مواد نفتی و تهدید علیه بهداشت عمومی و محیط زیست راننده خودرو مورد نظر جهت سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضایی معرفی شد.

  


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=131643

نظـــرات شمـــا