کد خبر : 134820       تاریخ : 1400/10/28 08:35:12
خط کشی جاده‌ها حداکثر تا 15 اسفند تکمیل شود

خط کشی جاده‌ها حداکثر تا 15 اسفند تکمیل شود

پیغام: معاون عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم تکمیل علائم ایمنی و انجام خط کشی جاده‌ها تاکید کرد و گفت: خط کشی جاده‌ها حداکثر تا 15 اسفند توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل تکمیل شود.

به گزارش«پیغام»؛ محمدهادی رستمیان در جلسه کمیسیون ایمنی و مدیریت سوانح رانندگی استان بر ضرورت ایمن سازی راه‌های استان در تمام شهرستان‌ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم بررسی آمار تصادفات، ضمن اشاره به نزدیکی پایان سال خواستار تکمیل علائم ایمنی و انجام خط کشی جاده‌ها حداکثر تا 15 اسفند توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر همچنین خواستار بررسی رفع نقاط حادثه خیز مورد اشاره رئیس پلیس راه استان از جمله تقاطع‌های کمربندی شهر خورموج، ایجاد روشنایی و نصب علائم در تقاطع شهر عالیشهر به نیروگاه شد.

وی همچنین دستور تعیین تکلیف و نهایی کردن طرح میدان میاندشت توسط اداره کل راه و شهرسازی و مشاور طرح ظرف مدت ده روز را صادر کرد.

رستمیان خواستار تعیین تکلیف زمین پلیس راه عسلویه برای تسریع در راه اندازی آن با همکاری مسئولین شهرستان عسلویه، پلیس راه استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل استان تا پایان سالجاری شد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=134820

نظـــرات شمـــا