کد خبر : 135858       تاریخ : 1400/10/29 10:23:09
عنوان فنی‌ترین بازیکن به تکواندوکار بوشهری رسید

عنوان فنی‌ترین بازیکن به تکواندوکار بوشهری رسید

"امین نامی" تکواندوکار بوشهری تیم شهرداری گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن وزن چهارم این رقابت‌ها معرفی شد.

پیغام: با پایان دور مقدماتی بیست و هفتمین مسابقات لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان آقایان جام نقش جهان، "امین نامی" تکواندوکار بوشهری تیم شهرداری گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن وزن چهارم این رقابت‌ها معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ سعید حکمت آرا سرمربی تیم شهرداری گناوه گفت: با همت و همکاری رییس هیات تکواندو استان بوشهر پس از ۱۲ سال امکان حضور نماینده استان در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور فراهم گردید.

وی عنوان کرد : تیم شهرداری گناوه در گروه اول این مسابقات حضور داشت که "امین نامی" برای اولین بار حضور در مسابقات لیگ کشوری را تجربه می کرد و توانست با سه پیروزی از چهار بازی خود در این رقابت ها عنوان فنی‌ترین بازیکن در وزن چهارم را کسب نماید.

سرمربی تیم شهرداری گناوه خاطر نشان کرد : با توجه به مشکلات مالی که وجود داشت اما تیم شهرداری گناوه در این مسابقات خوب درخشید و با تفاضل یک امتیاز کمتر نسبت به تیم هیات تکواندو استان تهران از صعود به مرحله بعد بازماند.

حکمت آرا در پایان افزود : "امین نامی" پیشنهاداتی از تیم های صعود کننده این رقابتها دریافت نموده که در حال بررسی هستیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای این تکواندوکار خوش آتیه استان داشته باشیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=135858

نظـــرات شمـــا