کد خبر : 135866       تاریخ : 1400/10/29 12:01:43
۹۴۴ میلیون ریال جریمه نانوایان متخلف در گناوه

۹۴۴ میلیون ریال جریمه نانوایان متخلف در گناوه

پیغام: رئیس اداره تعزیرات حکومتی گناوه گفت: در سال جاری ۱۰۰ پرونده برای نانوایان متخلف در این اداره تشکیل شد که طبق قوانین و مقررات به پرداخت ۹۴۴ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

به گزارش «پیغام»؛ رضا آریافر در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه برخی از نانوایان با تعطیلی خودسرانه ورعایت نکردن ساعت کاری، باعث ایجاد نارضایتی در سطح شهرستان شده بودند، کمیسیون تنظیم بازار و کمیسیون آرد و نان شهرستان تصمیم بر تشدید بازرسی ها گرفت که در نهایت منجر به تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده برای این صنف شد.

وی اظهارداشت: کم فروشی، تعطیلی خودسرانه و رعایت نکردن ساعت کاری و نواقص بهداشتی از عمده  تخلفات صورت گرفته نانوایان متخلف در این شهرستان بوده است که  پس از وصول گزارش ها، شعبه بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در اسرع وقت به پرونده‌ها رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گناوه گفت: چنانچه تخلف ها توسط این صنف تکرار شود، علاوه بر جریمه نقدی، محکومیت نصب پارچه و تعطیلی لحاظ خواهد شد.

وی از همشهریان خواست در صورت مشاهده تخلف، از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و یا ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف شهرستان، گزارش دهند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=135866

نظـــرات شمـــا