کد خبر : 135867       تاریخ : 1400/10/29 12:07:03
 ۶۵۰ اثر به اجلاس استانی نماز استان ارسال شد

۶۵۰ اثر به اجلاس استانی نماز استان ارسال شد

پیغام: مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر با بیان این که ششمین اجلاس استانی نماز نیمه نخست بهمن ماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود، گفت: ۶۵۰ اثر به دبیرخانه جلاس استانی نماز این استان ارسال شده است.

به گزارش«پیغام»؛ اسماعیل کاظمی در کمیته اطلاع رسانی ششمین اجلاس استانی نماز در بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ششمین اجلاس استانی نماز با موضوع "پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد" با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این اجلاس باید با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته و رفع کاستی‌ها با کیفیت بالاتر و اثرگذاری بیشتر برگزار شود.

کاظمی بیان کرد: در اجلاس استانی نماز ضمن بهره‌گیری از بیانات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و ارائه خلاصه یکی از مقاله‌های برتر از دستگاه‌های برگزیده در اقامه نماز و صاحبان آثار برتر تجلیل می‌شود.

کاظمی گفت: مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد از جمله محورهای اجلاس استانی نماز تعیین شده است.

وی، بررسی جایگاه مدرسه، مسجد و خانه در معارف اسلامی را از موارد محور یادشده دانست و بیان کرد: در برگزاری اجلاس استانی نماز نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین اجلاس استانی نماز بوشهر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ نماز را از دیگر محورهای اجلاس استانی نماز دانست و تأکید کرد: در این اجلاس به نقش مسجد، مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل جوان و رشد معنوی جامعه توجه شده است.

کاظمی آسیب‌ها، موانع و راهکارهای تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد را از دیگر محورهای این اجلاس معرفی کرد و افزود: نقش و همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد از دیگر محورهای اجلاس استانی نماز است.

ششمین اجلاس استانی نماز استان بوشهر بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=135867

نظـــرات شمـــا