کد خبر : 146076       تاریخ : 1401/04/01 11:20:14
شناگاه‌ها در سواحل بوشهر با نصب پرچم علامت‌گذاری شود

شناگاه‌ها در سواحل بوشهر با نصب پرچم علامت‌گذاری شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در فصل گرما مردم به ویژه جوانان بیشتر از تفریح‌های دریایی استفاده می‌کنند گفت: لازم است وضعیت شناگاه‌ها در سواحل بوشهر با نصب پرچم مشخص و علامت‌گذاری شود.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست ساماندهی سواحل استان بوشهر با بیان اینکه همجواری با خلیج‌فارس ظرفیت‌های تفریحات دریایی را فراهم کرده است اظهار داشت: آحاد مختلف مردم از این تفریح دریایی به روش‌های مختلف استفاده می‌کنند که به توجه زیر‌ساخت‌های فرهنگی در سواحل یک ضرورت است.

وی توجه به برنامه‌های فرهنگ دینی در سواحل و مناطق گردشگری دریایی را مورد تأکید قرار داد و افزود: فراهم شدن امکانات لازم برای استفاده از سواحل و دریا با همکاری شهرداران و فرمانداران در نقاط ساحلی استان بوشهر یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در فصل تابستان جوانان و خانواده‌ها برای اوقات فراغت از دریا و سواحل استفاده می‌کنند گفت: باید در سواحل فضای فرهنگی حاکم باشد تا مردم با اطمینان خاطر از این ظرفیت تفریحی استفاده کنند.

پورات توسعه زیرساخت‌های رفاهی تفریحی در شناگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: شنا یکی از تفریحات مهم در فصل تابستان است که تعیین وضعیت شناگاه‌های در سواحل استان بوشهر از ضروریات است.

وی با تأکید بر علامت‌گذاری شناگاه‌ها از نظر زیست محیطی بیان کرد: شناگاها باید با پرچم وضعیت آنها علامت‌گذاری شود تا از بروز مشکلات بهداشتی و بیماری پیشگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر استقرار نجات غریق در شناگاه‌های بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان بوشهر نسبت به استقرار نجات غریق در  شناگاه‌های بوشهر اقدام شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=146076

نظـــرات شمـــا