کد خبر : 148702       تاریخ : 1401/05/14 12:30:15
آغاز واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در استان بوشهر

آغاز واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در استان بوشهر

واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در استان بوشهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه آغاز شد.

به گزارش «پیغام»به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ استاندار بوشهردر این آیین بیان کرد: در راستای تامین مسکن جوانان بر مبنای تصمیم جدید اتخاذ شده، واگذاری زمین در قالب طرح ملی نهضت مسکن در شهر‌هایی که زمین به اندازه کافی وجود دارد، در دستور کار قرار گرفته است.

احمد محمدی زاده افزود: این اولین مرحله واگذاری زمین در استان بوشهر است که در شهر بندرریگ شهرستان گناوه آغاز شده است و تا پایان هفته دولت یک‌هزار واحد از این نوع اراضی را به جوانان واجد شرایط در استان واگذار خواهیم کرد تا جوانان بتوانند با استفاده از تسهیلات بانکی خانه‌دار شوند و در آینده نیز برای فرزندان خود این واحد‌ها را در دو تا سه طبقه بسازند.

  

وی گفت: تصمیم جدی داریم زمین را به متقاضیان واگذار کنیم و از امروز که در بندرریگ شروع کردیم، در تمام شهر‌های استان از شمال تا جنوب زمین‌های مورد نیاز شناسایی و عملیات تکفیک صورت گرفته و قرارداد‌ها در حال امضا و آماده شدن است.

به گفته استاندار بوشهر در شهر‌هایی که کمبود زمین وجود دارد، تمرکز بر ساخت آپارتمان است و در این راستا برای بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی زمین تامین شده است.

فرماندار گناوه هم گفت: در ادامه خدمات دولت انقلابی و عدالت محور در زمینه تامین مسکن جوانان، برنامه‌ریزی و طراحی لازم برای در اختیار قرار دادن زمین رایگان به این قشر به عمل آمده است.

محمدتقی صفری افزود: در این راستا، دولت انقلابی تسهیلات کم بهره برای ساخت مسکن در نظر گرفته است تا جوانان بتوانند برای خود و در آینده برای فرزندان خود خانه بسازند.

وی تاکید کرد: اجرای این اقدام در بین جوانان علاوه بر ایجاد امید و نشاط و آرامش در بین آن‌ها، باعث می‌شود آن‌ها بتوانند به سبک و شیوه دلخواه خود خانه بسازند.

   

  

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=148702

نظـــرات شمـــا