کد خبر : 150836       تاریخ : 1401/11/06 14:30:12
 شناخت راهکارها و سیاست های توسعه روابط عمومی ها از الزامات نهاد وکالت است
دبیر همایش ملی روابط عمومی کانونهای وکلای دادگستری ایران:

شناخت راهکارها و سیاست های توسعه روابط عمومی ها از الزامات نهاد وکالت است

نائب رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر، هدف ما از این همایش ها، شناخت راهکارها و سیاست های عملی تئوری روابط عمومی است

پیغام: دبیر همایش ملی « روابط عمومی کانونهای وکلای دادگستری ایران سیاستها و راهکارهای عملی» گفت: شناخت راهکارها و سیاستهای عملی توسعه تئوری روابط عمومی از الزامات امروز نهاد وکالت است.

به گزارش «پیغام»؛ دکتر سیروس شهریاری در ابتدای همایش ملی « روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری ایران» اظهار داشت: فضای ارتباطات رسانه ای در اغلب موارد عرصه را بر حرفه وکالت تنگ کرده و حتی از اکثر تریبون های رسمی به شغل شریف و اجتماعی وکالت و نیز بر پیکره فرشته عدالت هجمه های ناروایی روا داشته می شود.

وی با بیان این که هرچند ما از این مرحله عبور کرده و عملا آنان درس آسیب شناسی نبود روابط عمومی کارا و وجود نهاد حادثه خیز مکتب را به ما آموختند، افزود: از شما درخواست دارم در مباحث آتی و در جریان روند بررسی موضوع روابط عمومی از این مرحله که چه آسیب هایی از بلندگوهای برتر دیده ایم و یا خواهیم دید را نیر امری محفوظ و اثبات شده انگاشته و آنچه را که در عیان است در بیان نیاورند. زیرا این معضل نه تنها نقطه ضعف شکل گرفته ذهن ما است بلکه دلیل اصلی تشویق این همایش نیز می باشد.

نائب رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر، با بیان اینکه هدف ما از این همایش ها، شناخت راهکارها و سیاست های عملی تئوری روابط عمومی است، اظهار داشت: از کانونها درخواست می شود که به این نیاز حیاتی که راه حل چیست، بیاندیشند تا پس از این نشست به چند راهکار عملی دست یابیم و طی شیوه نامه علمی آن را به شورای سیاستگذاری روابط عمومی اسکودا و یا در صورت لزوم به تصویب شورای اجرایی ارائه کنیم تا منجر به توسعه یکپارچه روابط عمومی کانونها شود.

پس از سخنان دبیر همایش ملی « روابط عمومی کانونهای وکلای دادگستری ایران سیاستها و راهکارهای عملی، دکتر بهرام فرهمند صابر، رئیس کانون وکلای دادگستری بوشهر نیز در این همایش ضمن خیرمقدم به حاضران در همایش، بر ضرورت توسعه یکپارچه روابط عمومی‌های فعال در نهاد وکالت تاکید کرد.

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=150836

نظـــرات شمـــا