کد خبر : 98585       تاریخ : 1397/02/01 12:49:03
جانبازان اسناد ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند+عکس
مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

جانبازان اسناد ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند+عکس

پیغام:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: جانبازان اسناد ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند.

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، حجت الاسلام  ابراهیم تشکری صبح شنبه در جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در آبدان ضمن تبریک روز جانباز اظهار داشت: جانبازان سرافراز اسناد زنده‌ای هستند که همواره حافظ اسلام ناب محمدی هستند.

وی اضافه کرد: جانبازان به حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند و وارد کار زار شدند و با خود گذشتگی و فداکاری در زمان انقلاب و دوران طلایی دفاع مقدس حماسه آفریدند.

تشکری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که جانبازان را شهدای زنده نامیده خاطرنشان کرد: شما جانبازان به خاطر اینکه از طرف خداوند انتخاب شده‌اید لذا سعادت داشتید که به فیض جانبازی نایل شوید و در ادامه جانبازی همیشه صبر و استقامت را برگزیدند.

وی تصریح کرد: آسایش و آرامش در میان این همه مشکلات اقتصادی مدیون شهدا و جانبازان و شهدای مدافع حرم هستیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در پایان یاد و خاطر ۲۰ شهید بخش و ۲۵جانباز و ایثارگر بخش آبدان را گرامی داشت و افزود: این یک افتخار برای بخش آبدان به شمار می‌رود.

در پایان با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر،رئیس بنیاد شهید شهرستان دیر، شهردار و شورای شهر از خانواده های جانبازان متوفی بخش آبدان تجلیل شد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=98585

نظـــرات شمـــا