کد خبر : 98900       تاریخ : 1397/02/17 11:10:20
اسکله‌های گردشگری در شهرهای ساحلی و پرتردد استان ایجاد می‌شود

اسکله‌های گردشگری در شهرهای ساحلی و پرتردد استان ایجاد می‌شود

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا اسکله‌های گردشگری در شهرهای پرتردد استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی، نورالله اسعدی صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر به نقش مهم اداره کل بنادر در ایام نوروز پرداخت و اظهار داشت: شهرهای ساحلی بوشهر، گناوه و دیلم در ایام نوروز از مناطق پرتردد گردشگران  در استان بوشهر معرفی شده که در این راستا خدمات لازم گردشگری دریایی ارائه شد.

وی الزامات فنی و ایمنی برای شناورهای تفریحی را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای ارائه خدمات گردشگری دریایی توسط شناورهای سنتی باید الزامات فنی و ایمنی در این شناورها ایجاد شود که نظارت مستمری بر روی فعالیت این شناورها انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نصب اسکله شناور گردشگری در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز اسکله گردشگری، برای تردد شناورهای تفریحی در جفره بوشهر نصب شد.

اسعدی از افزایش نصب این اسکله‌ها خبر داد و تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا اسکله‌های گردشگری در شهرهای پرتردد  ساحلی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

وی، با اشاره به توزیع 800 جلیقه نجات در اسکله‌های تفریحی و مجاز استان بوشهر گفت: برای افزایش ایمنی شناورهای تفریحی استان بوشهر، 800 جلیقه نجات در ایام تعطیلات نوروز به شناورهای تفریحی تحویل استان بوشهر تحویل شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  به سفر گردشگران در تورهای دریایی پرداخت و خاطرنشان کرد: در این ایام بیش از 500 هزار نفر در شهرهای ساحلی استان بوشهر در سفر دریایی شرکت کردند که خدمات لازم از سوی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ارائه شد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=98900

نظـــرات شمـــا