کد خبر : 98981       تاریخ : 1397/02/19 12:31:53
گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است

گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است

پیغام: استاندار بوشهر گفت: قرآن بزرگترین و ارزشمندترین کتاب در تاریخ بشریت است و گسترش فرهنگ ناب و اصیل آن در جامعه ضروری است.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست با دست‌اندرکاران برنامه قرآنی ' نوای ملکوتی' ویژه ماه مبارک رمضان افزود: تلاوت قرآن و توجه به معانی و مفاهیم آن باید در برنامه روزمره قرار داشته باشد.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای انس با قرآن است و باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.
گراوند اظهار داشت: وظیفه همه مسئولان است که نسبت به ترویج فرهنگ اصیل قرآنی در جامعه اهتمام داشته باشند تا فضای معنوی خاص ناشی از آن جامعه را عطرآگین کند.
وی افزود: علاوه بر تلاوت و تدبر در قرآن، باید در زندگی نیز دستورهای قرآن را عملی کنیم.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های استاندار بوشهر در اجرای برنامه‌های قرآنی و دینی اظهار داشت: استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به گسترش فرهنگ قرآنی دارند و همواره از این برنامه‌ها حمایت و پشتیبانی کرده است.
سردار علی رزمجو افزود: برنامه نوای ملکوتی با تلاش دسته جمعی در 6سال گذشته با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد و امسال هفتمین سال پیاپی است که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: از ابتدا تا پایان ماه رمضان، برنامه قرآنی با حضور قاریان برجسته در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار و از طریق سیمای استانی نیز پخش زنده می‌شود و امیدواریم شاهد افزایش سطح کیفی این برنامه نسبت به سال های گذشته باشیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=98981

نظـــرات شمـــا