کد خبر : 99049       تاریخ : 1397/02/22 13:06:12
کار و کسب بعد از ساعت ۱۲ شب ممنوع می شود
رئیس اتاق اصناف بوشهر:

کار و کسب بعد از ساعت ۱۲ شب ممنوع می شود

پیغام:رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: کسب و کارهای بوشهر از ساعت ۱۲ شب تعطیل می‌شوند.

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر؛ مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ضمن اعلام این که کلیه واحدهای صنفی مرکز استان و بخش مرکزی مکلفند که ساعت دوازده شب تعطیل باشند گفت: با توجه به بافت اجتماعی جامعه، رعایت مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی های صوتی و نیاز شهروندان به خدمات صنفی کلیه واحدهای صنفی مرکز استان و بخش مرکزی مکلفند در ساعت کاری مشخص در واحدهای صنفی خود حضور داشته باشند.

گراشی ادامه داد: نداشتن برنامه کسب و کار صنفی علاوه بر ایجاد یک فضای نامناسب شهری  باعث تهدید بنیان های خانوادگی بازاریان هم شده بود.

وی تصریح کرد: اعضای خانواده های بازاریان با اعمال ساعت کاری واحدهای صنفی می توانند بیش از گذشته در کنار هم باشند

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خاطرنشان کرد: با اعمال ساعت کاری برای بازار بوشهر، نظارت بر اماکن عمومی می تواند بهتر از گذشته بر امنیت بازار نظارت داشته باشد.

ایشان افزود: اعمال برنامه کاری برای واحدهای صنفی مشمول ایام خاص سال مثل نوروز نمی شود. اگر هم واحد صنفی می خواهد ساعت بیشتری را به خدمات رسانی بپردازد می بایست درخواست کتبی خود را به اتحادیه مربوطه ارائه نموده تا بعد از تصویب به اداره نظارت بر اماکن عمومی اعلام نماید.

ایشان افزود: از این پس کلیه واحدهایی که به دلیل ایجاد آلودگی صوتی مانع رفاه و آسایش همسایگان خود هستند موظفند در ساعات استراحت ظهر و شب از خدمات رسانی به شهروندان خودداری نمایند.

گراشی در پایان ابراز داشت: کلیه واحدهای توزیعی شهرستان بوشهر می توانند از ساعت ۶ صبح تا دوازده نیمه شب به مردم خدمت رسانی کنند. واحدهای خدمات فنی و طلا و جواهر فروشی هم با توجه به مسایل امنیتی و رفاهی شهروندان مشمول ساعت های خاص هستند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=99049

نظـــرات شمـــا