کد خبر : 99183       تاریخ : 1397/02/26 14:15
مدیران از سخت‌گیری در اجرای طرح‌ها جلوگیری کنند

مدیران از سخت‌گیری در اجرای طرح‌ها جلوگیری کنند

پیغام: استاندار بوشهر از رشد ۴٠٠ درصدی اعتبارات کمک به اقشار محروم توسط دولت خبر داد و گفت: مدیران استان بوشهر از سخت‌گیری در اجرای طرح‌ها جلوگیری کنند.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر به میزبانی دیر با تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهار داشت: در انجام فعالیت ها و وظایف خود باید در مسیر قانون حرکت کنیم و اگر به این روش کار نکنیم توفیقات حاصل نخواهد شد.

وی با تاکید بر حضور مدیران کل استانی در نشست های شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیان کرد: این شورا رسالت سنگینی بر عهده دارد و برای توسعه استان برنامه ریزی می کند و اولین گام در این مسیر رعایت قانون و مقررات است.

گراوند با بیان اینکه مدیران از سخت گیری در اجرای طرح ها جلوگیری کنند بیان داشت: در مسیر توسعه استان مدیران باید اهل ریسک باشند و ریسک پذیری با رعایت قانون مشکلی ایجاد نمی‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق ماده ٣١ احکام دائمی مواد بودجه بیان کرد: از فرمانداران انتظار پیگیری جدی مواد قانونی بودجه را داریم و کمیته برنامه ریزی شهرستانها باید به صورت جدی در زمینه توزیع اعتبارات عمل کند.

وی با بیان  اینکه دولت دکتر روحانی در برخی موضوعات مورد بی مهری قرار کرفته است، خاطرنشان کرد: در زمینه توجه به محرومان دولت با تمام مشکلات موجود رشد ۴٠٠ درصدی در حمایت و کمک به قشر محروم و ضعیف جامعه داشته است و اعتقاد و شعار دولت در کمک به محرومان را در همین آمار شاهد هستیم.

کراوند با بیان اینکه دولت در موضوع برجام مورد بی مهری قرار گرفته است، یادآور شد: کشور در شرایط کنونی نیاز به آرامش، وحدت و برادری دارد تا بتوونذ در جهت حل مسائل کشور کام برداریم، اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی همه با هم باید در کنار هم باشیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: جناح های سیاسی باید منافع جمهوری اسلامی را به هر چیزی ترجیح دهند و در همین زمینه وحدت و تلاش برای حل مشکلات نیاز کشور است.

گراوند با اشاره به ظرفیتهای شهرستان دیر گفت: دیر در زمینه دریا، صید و صیادی جایگاه برجسته ای دارد و استعداد و ظرفیت فوق العاده  در زمینه کشاورزی و محصول خارج از فصل در این شهرستان شاهدیم.

استاندار بوشهر افزود: پروژه جاده وفاق که در توسعه و رونق دیر و همچنین نزدیک کردن این شهرستان به کنگان و عسلویه نقش مهمی دارد در اولویت اجرا قرار گرفته است.

گراوند خطاب به مدیران گفت: سیاست منطقی و اصولی ما اتمام پروژه هاست، باید از هدررفت منابع جلوگیری کنیم و پروژه جدید فقط در صورت نیاز و تاثیر در رضایتمندی مردم تعریف میشود.

وی بیان کرد: جایز نیست پروژه ای را با اعتبار کلان شروع کنیم و در تکمیل ان بمانیم سیاست ما بر اتمام پروژه است.

گراوند اظهار ذاشت: با توجه به اینکه در چهلمین سال انقلاب قرار داریم پروژه های خوبی باید در راستای افتتاح در هفته دولت و دهه فجر اماده کنیم.

وی بر تسریع در تخصیص اعتبارات پروژه ها که قرار است در دهه فجر و هفته دولت افتتاح شود تاکید کدر و گفت: مدیران کل در سفرهای شهرستانی سرکشی از ادارات شهرستانی را در دستور کار قرار دهند.

گراوند کفت: در سفرهای شهرستانی علاوه بر بازدید از پروژه ها، دیدار با خانواده شهدا و ملاقات عمومی هم در دستور کار است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=99183

نظـــرات شمـــا